آزمون «مورینیو» را نجات داد / کامبک رم با درخشش سردار

آزمون «مورینیو» را نجات داد / کامبک رم با درخشش سردار
تیم فوتبال «آ اس رم» در جام حذفی ایتالیا با درخشش سردار آزمون موفق شد برابر «کرمونزه» به برتری برسد.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از مهر، تیم فوتبال «آ اس رم» ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شامگاه چهارشنبه میزبان تیم «کرمونزه» بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد.

گل‌های این دیدار را «فرانک ساجوت» (۳۷) برای کرمونزه و «روملو لوکاکو» (۷۷) و «پائولو دیبالا »(۸۵) برای رم به ثمر رساندند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی تیم رم در این دیدار بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در حالی که این تیم با نتیجه یک بر صفر عقب بود «ژوزه مورینیو» در دقیقه ۶۷ او را به جای «ادواردو بووه» به زمین فرستاد و آزمون برای اینکه رم را از یک شکست خانگی نجات دهد تنها به ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشت. در دقیقه ۷۷ پاس دیبالا در پشت محوطه جریمه به آزمون رسید و او هم با یک پاس در عمق برای لوکاکو او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا نخستین گل تیم رم با پاس گل سردار آزمون به ثمر برسد.

در دقیقه ۸۳ هم حرکت «اسپیناتزولا» در داخل محوطه جریمه با خطای مدافع کرمونزه متوقف شد تا «پائولو دیبالا» از روی نقطه پنالتی دومین گل رم را به ثمر برساند و این بازی با برتری ۲ بر صفر یاران سردار آزمون به پایان برسد.

عملکرد خوب سردار آزمون در این دیدار و در آستانه جام ملت‌های آسیا می‌تواند موجب تقویت روحیه این بازیکن شود و امیدواری را به هواداران و کادر فنی تیم ملی ببخشد. مسابقات جام ملت‌های آسیا کمتر از ۱۰ روز دیگر و از ۲۲ دی در کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقات با فلسطین، امارات و هنگ کنگ هم گروه است.



نظرات بگذارید...

Top