کسی از نتیجه خبر ندارد/ با ویدیوچک تنش‌های درون بازی کمتر می‌شود

کسی از نتیجه خبر ندارد/ با ویدیوچک تنش‌های درون بازی کمتر می‌شود
کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان گفت: رقابت‌ها پایاپای است و هیچ کس از نتیجه خبر ندارد. اگر بتوانیم در بازی‌ها از ویدیو چک استفاده کنیم، تنش‌های درون زمین هم کم می‌شود. زیرا حتی یک امتیاز هم تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سمانه سیاوشی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش اظهار کرد: تیم والیبال بانوان سپاهان از هفته اول شهریور ماه تمریناتش را با بازیکنان بومی اصفهان آغاز کرد. بازی به بازی شرایط تیم بهتر شد و با رسیدن به هماهنگی نسبی و عملکرد بدون باخت، صدر جدول را کسب کردیم. متاسفانه در پایان دور رفت یکی از بازیکنانمان آسیب دید، اما با درایت کادر فنی جایگزین خوبی را برای او انتخاب کردیم.

وی افزود: در نیم فصل ۲ بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند. در نخستین دیدار دور برگشت ۳ بر صفر از سد پیکان گذشتیم‌. اما در دومین دیدار برابر تیم مهرسان در همان پوئن‌های ابتدایی یکی از بازیکنانمان در پست سرعتی را به علت آسیب از دست دادیم. خدا را شکر بازیکنان جوان‌تر در این بازی بسیار موثر بودند.

کاپیتان سپاهان اضافه کرد: نوساناتی در این بازی داشتیم و دو ست نخست را واگذار کردیم، اما تمام تلاشمان را برای حفاظت از جایگاه صدر جدول کردیم و در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲، ۲ امتیاز از بازی کسب کردیم‌.

سیاوشی یادآور شد: متاسفانه نبود دو بازیکن آسیب‌دیده کمی به تیم آسیب زد، اما بازیکنان جوان می‌آیند و رفته رفته هماهنگ‌تر خواهیم شد. فارغ از هر نتیجه‌ای تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را ارائه کرده و هدف مد نظرمان را کسب کنیم‌.

او با اشاره به بیشتر شدن بازیکنان جوان در لیگ، تصریح کرد: لیگ امسال با حضور ۷ تیم برگزار شد که تعداد بازیکنان جوان بیشتر به چشم می‌آید‌. میانگین سنی تیم‌ها پایین آمده که نکته مثبت امسال است و قطعا سال‌های بعد لیگ مفیدی خواهیم داشت‌. رقابت‌ها پایاپای است و هیچ کس از نتیجه خبر ندارد. برخلاف سال های قبل که از ابتدا ۴ تیم نخست مشخص بودند، همه تیم‌ها در یک سطح تلاششان را می‌کنند.

سیاوشی ضمن تشکر از داوران، تاُکید کرد: اگر بتوانیم در بازی‌ها از ویدیو چک استفاده کنیم دست داور برای قضاوت بدون اشتباه باز است. حتی یک امتیاز هم تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با این تدبیر تنش‌های درون بازی نیز کمتر می‌شود.



نظرات بگذارید...

Top