فولاد خراسان قهرمان/ فولاد مبارکه نایب قهرمان

 فولاد خراسان قهرمان/ فولاد مبارکه نایب قهرمان
تیم والیبال صنعت فولاد مبارکه در یازدهمین دوره مسابقات کشوری ایمیدرو که از تاریخ ۲۸ آذر ماه با حضور ۱۶ تیم به میزبانی مس سرچشمه رفسنجان در استان کرمان برگزار گردید، پس از غلبه بَرحریفان خود توانست به فینال راه پیدا کند و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

هواداری نیوز؛ در این دوره از رقابت‌ها محمد صادق پشنگ مربی ارشد بین المللی که سابقه ‌دیرینه ای در سرمربیگری تیم های لیگ برتر فولاد خوزستان، لیگ دسته یک ذوب آهن ، رقابت‌های کارگری کشوری وجهانی و همچنین ایمیدرو را در کارنامه دارد به عنوان سرمربی و محمود صفری به عنوان سرپرست تیم والیبال صنعت فولاد مبارکه را هدایت می کردند. که به گفته آقای پشنگ حضور آقای محمود صفری سرپرست مُدبّر و با کفایت تتیم نقش اساسی در تقویت روحیه و افزایش انگیزه در اعضای تیم و موفقیت های بدست آمده داشت .

بنا بر اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نوین تیم های شرکت کننده در چهار گروه چهار تیمی مرحله گروهی را به رقابت پرداختند که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی راه یافتند و چهار تیم در بازی‌های حذفی به برتری رسیدند ک پس از برگزاری دیدارهای ضربدری دو تیم فولاد مبارکه و فولاد خراسان رضوی به فینال صعود کردند .

در بازی حساس و نزدیک به هم پایانی ، فولادی های خراسان با گذر از سد تیم شایسته فولاد مبارکه مقام قهرمانی را تصاحب کردند و فولاد مبارکه نایب قهرمان و تیم رفسنجان میزبان مسابقات سوم شدند .

در تیم ایمیدرو فولاد مبارکه داریوش شیبانی با کوله باری از تجربه بازی در تیم های لیگ و مسابقات استانی ( کاپیتان) صادق میرشکاری ، صادق حدادی ، محمدباقی ، محمد جواد نصیری، محمد احمدی، مسعود مهدوی، مسعود سفری ،موسی حیدری، میلاد کریمی، حسین رنجبر، رضا ابو طالبی، عبداله سلیمیان و حسین کاظمی عضویت داشتند.

سرمربی محمد صادق پشنگ، سرپرست محمود صفری ، مهدی مناظری کادر فنی و دکتر حیدری پزشک تیم.



نظرات بگذارید...

Top