خطیر: هواداران استقلال مثل پرسپولیس باید در ورزشگاه حاضر شوند

خطیر: هواداران استقلال مثل پرسپولیس باید در ورزشگاه حاضر شوند
علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرد با توجه به برگزاری دیدار پرسپولیس برابر نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران، این اتفاق نیز باید برای استقلال رخ دهد.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز  در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیش از این با انتشار رأی مربوط به دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت، هر دو تیم را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرد.

این رأی در شرایطی صادر شد که تنها چند ساعت تا برگزاری دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران باقی مانده بود و هواداران این تیم در مسیر حضور در استادیوم بودند. در نتیجه اجرای حکم کمیته انضباطی که البته قابلیت تجدیدنظر نیز داشت به دیدار بعدی پرسپولیس برابر تراکتور موکول شد.

اما داستان برای استقلالی‌ها متفاوت بود. از سه روز، بلیت فروشی دیدار با پیکان در سامانه قرار گرفت و چند هزار نفر از هواداران این تیم برای تماشای این مسابقه، موفق به خرید بلیت شدند ولی امروز بلیت فروشی این مسابقه از سایت مربوطه حذف شد.

ماجرا از این قرار بود که علی خطیر با مسوولان سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماس گرفت و درخواست کرد دیدار استقلال‌ و پیکان باید همچون دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران با حضور تماشاگران برگزار شود.

در ابتدا به صورت شفاهی با درخواست استقلال موافقت اما سامانه قطع شد تا این شائبه به وجود آید هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه آزادی محروم هستند.

مدیرعامل استقلال ظهر امروز نامه‌ای را به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرد و در آن نوشت با توجه به اینکه دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران با حضور تماشاگران برگزار شده و رأی صاره از سوی کمیته انضباطی قابل تجدید نظرخواهی است، هواداران استقلال نیز باید در آخرین بازی نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.

پس از نامه خطیر و موافقت مسوولان سازمان لیگ سامانه بلیت‌فروشی باز شد.



نظرات بگذارید...

Top