بیستمین پیروزی متوالی حریف سپاهان!

بیستمین پیروزی متوالی حریف سپاهان!
الهلال موفق شد در دیداری سخت و دشوار و به لطف گل‌هایی که در دقایق پایانی به ثمر رسیدند، برنده از زمین خارج شود.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از ورزش سه؛ در مهم‌ترین دیدار هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال در استادیوم الملز میهمان الفیحاء بود و توانست به لطف گل‌هایی که در دقایق پایانی مسابقه به ثمر رسیدند، برنده از زمین خارج شود.

نخستین موقعیت جدی بازی را سالم الدوسری در دقیقه 6 ایجاد کرد. این بازیکن در پشت محوطه جریمه به عرض زد و ضربه‌اش را روانه دروازه حریف کرد که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

الهلال در دقیقه 20 نیز فرصت خوبی داشت که ارسال کرنر روبن نوس با ضربه سر محمد کنو همراه شد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه نخست نیز میتروویچ صاحب فرصت خوبی شد که شوت محکم و زمینی او نیز به پایه تیرک دروازه برخورد کرد.

در نیمه دوم حملات الهلال با سد دفاعی و محکم الفیحاء مواجه شد و در چند صحنه نیز ولادیمر، سنگربان میزبان مانع از گلزنی بازیکنانی مانند روبن نوس و ساویچ شد و ضربات آنها را برگشت داد.


بالاخره در دقیقه 86 الهلال توانست از سد دفاع چند لایه الفیحاء عبور کند. ارسال روبن نوس به روی دروازه با ضربه سر ساویچ همراه شد. علی البلیهی، مدافع پیش تاخته الهلال در چالش با مدافع الفیحاء و برای زدن ضربه سر به هوا برخاستن که توپ بین دو بازیکن گیر کرد و سپس البلیهی پس از فرود و در حالتی کاملا نامتعادل، با پای چپ ضربه‌ای را به توپ وارد کرد و موفق شد قفل دروازه حریف سرسخت را باز کند.

الفیحاء یک دقیقه بعد موفق شد به گل تساوی دست یابد ولی به دلیل حضور ساکالا در تله آفساید، این گل رد شد. در آخرین ثانیه بازی نیز الکساندر میتروویچ در محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از چند سر توپ و جا گذاشتن بازیکنان حریف، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت او از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

پس از این موقعیت بود که اتاق VAR از اسکوبار، داور مسابقه درخواست کرد تا برای بررسی صحنه برخورد مدافع الفیحاء با محمد البریک به کنار زمین برود و این داور نیز یک خطای پنالتی به سود الهلال اعلام کرد که الکساندر میتروویچ آن را برخلاف جهت حرکت سنگربان میزبان به گل تبدیل کرد.

در نهایت الهلال موفق شد در دیداری سخت و دشوار به لطف دو گل دقایق پایانی علی البلیهی و الکساندر میتروویچ برنده از زمین خارج شده و به بیستمین پیروزی متوالی خود دست یابد. آبی‌های ریاض شمار امتیازات خود را پس از گذشت تنها 19 هفته، به عدد 53 رساندند.



نظرات بگذارید...

Top