بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛ *گل‌گهر سیرجان ۳ - سپاهان۱*

بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛ *گل‌گهر سیرجان ۳ - سپاهان۱*
در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم گل گهربا گل های علیرضا علی زاده ( ۱۵) روبرتو تورس (۵۳) و زاهدی( ۸۸) ۳ بر ۱ فاتح این دیدار خانگی شد.

به گزارش هواداری نیوز؛ تنها گل تیم سپاهان توسط شهریار مغانلو در دقیقه (۵۹) از نقطه پنالتی به ثمر رسید

تیم سپاهان در غیاب پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش ، رامین رضائیان (مصدوم) محمد کریمی، رضا اسدی و برایان دابو؛ با ترکیب نیما میرزازاد، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده (کاپیتان ) محمدجواد حسین‌نژاد، ارشیا سرشوق، علی احمدی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو به دیدار تیم گل گهر رفت.

این دیدار از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه هفتم دی ماه به میزبانی گل‌گهر برگزار شد که در نیمه نخست به رغم شروع خوب زردپوشان سپاهان که با تمرکز و تسلط کامل توپ و میدان را در اختیار داشتند، در یک فرصت استثنایی میزبان از توپ ارسالی از نقطه کرنر و ضربه سر فوق‌العاده زیبای علیزاده دروازه سپاهان را گشود و نیمه اول با حساب یک برصفر بسود گل‌گهر خاتمه یافت.

در دقایق آغازین نیمه دوم با اخراج ارشیا سرشوق توسط رفیعی داور این دیدار، تیم سپاهان ۱۰ نفره شد که در ادامه گل‌گهر با ضربه سنگین روبرتو تورس از پشت محوطه جریمه به گل دوم دست پیدا کرد، اما در دقیقه ۵۸ مدافع گل گهر درون محوطه جریمه مرتکب خطا شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد و سپاهان توسط شهریار مغانلو یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در دقایق پایانی بازی گل‌گهری ها از ضعف دفاعی حریف صاحب نام خود بار دیگر به گل رسیدند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم ‌گهر به پایان برسد.

سپاهان با وجود این باخت با ۳۱ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند تا نتیجه دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران مشخص شود .



نظرات بگذارید...

Top