کسب مقام قهرمانی بانوان و سومی مردان در تیراندازی

کسب مقام قهرمانی بانوان و سومی مردان در تیراندازی
شرکت پادما یدک با هدف حمایت از نوجوانان و جوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتلای فرهنگ ورزش و سلامت در کشور از سال ۱۳۹۸ مبادرت به تأسیس باشگاه فرهنگی‌ ورزشی پادما یدک ایرانیان نمود و از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در این زمینه  به‌ صورت رسمی و حرفه‌ای آغاز کرد.

به گزارش هواداری نیوز؛ این باشگاه از بدو‌ ورود به ورزش حرفه‌ای کشور در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، تنیس روی‌میز، قایقرانی، بدمینتون، هندبال‌ ساحلی، واترپلو ، دوومیدانی، اسنوکر، بیلیارد ، کشتی‌ فرنگی و تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان حضور پررنگی در لیگ‌های کشور داشته و با هدف افزایش حضور ورزش در سبد خانواده‌های اصفهانی، آکادمی‌های ورزشی خود را در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال و کشتی برای رده‌های سنی ۶ تا ۱۸ سال را  تشکیل داده و گام های مؤثری در این راستا برداشته است.

و اما در ارتباط به رشد تیراندازی در اصفهان باید گفت این رشته ورزشی ریشه در سال‌های گذشته به‌ویژه دهه ۷۰  دارد که سردار قربانی رئیس و محمدی دبیر هیئت استان اصفهان بودند و اخیراً با تشکیل مجمع انتخاباتی آقای محمدی که از افراد مؤمن و متعّهد و بااخلاقی است با اخذ اکثریت آرا سکاندار این هیئت شده و در اشاعه، رشد و پیشرفت این رشته ورزشی منشأ خدمات ارزشمندی بوده است که از آن‌جمله جذب شرکت پادما برای سرمایه‌گذاری در تیراندازی بانوان و آقایان در لیگ کشوری است.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از  روابط عمومی باشگاه پادما یدک، در  رقابت‌های هفته اول لیگ دسته اول تیراندازی با (تفنگ‌تپانچه) باشگاه‌های کشور که روز جمعه یکم دی‌ماه به‌ میزبانی هیئت تیراندازی استان اصفهان در پایگاه قهرمانی سالن شهید زرین برگزار شد، پس از انجام رقابت‌های زنان و مردان، پادما به‌ ترتیب رتبه‌های اول و سوم تیمی را کسب کرد.

در این مسابقات و در رشته‌ تفنگ و تپانچه زنان و مردان دنبال شد که در رشته تپانچه زنان، پادما یدک اصفهان با تیم‌های هیئت تیراندازی اصفهان، فارس و کرمان رقابت می‌کند و مردان پادما نیز در رشته تپانچه با تیم‌های هیئت تیراندازی اصفهان، هرمزگان، فارس، کرمان، سپاهان‌نوین و جوانان سپاهان تقابل می‌کند.

در بخش تفنگ ‌تپانچه بانوان، شیدا انتشاری به‌ همراه زهرا بهرامی و زهرا صادقی از پادما پشت خط قرار گرفتند و به‌ترتیب با کسب امتیاز ۵۵۷، ۵۵۳ و ۵۴۸ در مجموع برای پادما ۱۶۵۸ امتیاز به ارمغان آوردند و در جایگاه نخست تیمی قرار گرفتند.

همچنین مردان تیرانداز پادما در تفنگ‌ تپانچه علی کشانی، رسول حجّاریان، محسن جلالی و سیدماهان حسینی به‌ترتیب ۵۵۸، ۵۵۱، ۵۳۷  و ۴۶۲ امتیاز از شلیک‌های خود کسب کردند و با مجموع ۱۶۴۶ امتیاز  رتبه سوم تیمی را در هفته اول رقم زدند.

ضمن اینکه سید ماهان حسینی نوجوان آینده‌دار اصفهانی و عضو باشگاه پادما یدک ؛ موفق شد در نخستین مسابقه رسمی خود با ارتقا دادن رکورد تمرینی‌اش، عملکرد جالب‌ توجهی ثبت کند و نوید افق روشن، یک تیرانداز اصفهانی را برای سال‌های آینده بدهد.

لازم به‌ ذکر است این رقابت‌ها به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم‌ها براساس رنکینگ هر هفته از مسابقات، امتیاز کسب کرده و رتبه‌بندی‌شان مشخص می‌شود.



نظرات بگذارید...

Top