مدیر عامل باشگاه اریس: در اختیار نداشتن استخر استاندارد مشکل اصلی ما است

مدیر عامل باشگاه اریس: در اختیار نداشتن استخر استاندارد مشکل اصلی ما است
مدیر عامل باشگاه شنای اریس با این اشاره که اداره کل ورزش وجوانان فراموش کرده شناگران اریس در لیگ کشور حضور دارند گفت: متأسفانه در اختیار نداشتن  استخر استاندارد مهم‌ترین مشکل ما می‌باشد و در بحث سخت‌افزاری هم نیاز به تسهیلات داریم تا هر سال با مشکل استخر استاندار مواجه نباشیم.

به گزارش هواداری نیوز؛ «مسعود جابرزاده» مدیر عامل باشگاه شنای اریس بیان کرد: امیدوارم با کمک اصحاب رسانه بتوانیم امید را در شنای اصفهان بارور کنیم تا شناگران اصفهانی در مسابقات عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذارند وبه ما انگیزه بیشتری برای تیمداری در لیگ بدهند.

وی در رابطه با حضور تیم شنای اریس در لیگ برتر گفت: هشت تیم در لیگ برتر کشور شرکت دارند و تیم اریس نماینده شایسته استان اصفهان با شناگران بومی پا به این رقابت‌ها خواهند نهاد که بیشترشان  سابقه همکاری با باشگاه اریس دارند؛  نظیر مهران قاسم‌زاده ، مهرشاد افقری و متین سهران که عضو تیم ملی و از مدعیان رکورد دار شنا در ماده‌های مختلف هستند،البته اگر شرایط برای ما فراهم باشد، می‌توانیم چهره‌های جدیدی را هم  به شنای کشورمان معرفی کنیم.

وی در ارتباط به مشکلات باشگاه اریس و تیم شنای این باشگاه اظهار کرد: چالش‌های زیادی در خصوص امکانات سخت‌افزاری داریم و در حال حاضر بزرگ‌ترین چالش؛ فراهم کردن یک مکان امن برای تمرین شناگران است. و از آنجائی که اسپانسری نداریم شرایط را برای ما دشوارتر کرده است، از طرفی هم استخر استاندارد زیادی در استان اصفهان وجود ندارد که امیدواریم مسئولان استانی و اداره کل به ما کمک کنند تا فضا و سخت افزارهای لازم در اختیار ما قرار گیرد.

مدیر عامل باشگاه اریس افزود: زمانی که از استخر مروارید استفاده می‌کردیم، سازمان آموزش و پرورش نیز همکاری خوبی با ما داشت؛  ولی در سال جاری به دلایلی این همکاری تمام شد! به همین دلیل استخر انقلاب اداره کل ورزش و جوانان را برای مدت یک سال اجاره کردیم.

وی خاطرنشان کرد به طور کلی همه ساله با چالش استخر استاندارد مواجه هستیم! ولی برنامه‌ای در باشگاه داریم که امیدواریم استخر اختصاصی برای خود فراهم سازیم.

مدیر عامل باشگاه اریس با ابراز خرسندی افزود: هم اکنون دو شناگر ۱۳ -۱۴ ساله از باشگاه اریس عضو تیم ملی نوجوانان داریم.

جابرزاده تصریح کرد: چون خودم از بدنه ورزش شنا هستم نسبت به شنا تعصب ویژه‌ای دارم ومهم‌ترین انگیزه‌ام برای تیمداری در لیگ برتر است ؛ مضاف بر اینکه شناگران خوبی را در اختیار داریم که سبب گرديده این مسیر را پُرقدرت ادامه دهیم؛ البته به شرطی که از سوی مقامات و مسئولان مورد حمایت قرار گیریم .

مدیر عامل باشگاه اریس در پاسخ به سؤال دنیای هوادار که پرسید حامی مالی هم دارید، گفت:  هیئت شنای اصفهان به‌ویژه مهندس گرامی رئیس هیئت شنای استان حمایت همه جانبه معنوی نسبت به ما داشته است؛ اما از نظر مالی از سوی هیچ ارگانی به ما کمک مالی نشده حتی اداره کل ورزش وجوانان که گویا فراموش کرده باشگاه اریس در لیگ برتر حضور دارد. 

وی تصريح کرد: ما توقع مالی نداریم تنها انتظار ما ایجاد تسهیلات سخت‌افزاری است.

مسعود جابرزاده با اشاره به  استعدادیابی هیئت شنا بیان کرد: تیم اریس آنچنان که باید و شاید درگیر امر استعدادیابی نیست اما با هیئت شنا همکاری نزدیکی دارد.



نظرات بگذارید...

Top