طلسم پرسپولیس که برابر استقلال خوزستان هم شکسته نشد

طلسم پرسپولیس که برابر استقلال خوزستان هم شکسته نشد
تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، با طلسم عجیبی مواجه شده که در دیدار برابر استقلال خوزستان هم شکسته نشد.

به گزارش هواداری نیوز؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (سه شنبه ۲۸ آذر) و در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود و این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید تا سرخ‌پوشان فرصت رسیدن به رده سوم جدول را از دست بدهند.

تیم پرسپولیس در این فصل رو در روی ذوب آهن، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسیده و نکته جالب اینجا است که در این ۳ دیدار شاگردان گل محمدی اول گل دریافت کرده و سپس موفق شدند بازی را به تساوی بکشند.

پرسپولیس برابر ذوب آهن و صنعت نفت در خانه به تساوی رسید اما مقابل استقلال در خوزستان، متوقف شد و این نشان می‌دهد که هر زمان پرسپولیس گل اول را از حریف خود دریافت کرده نتوانسته به پیروزی دست یابد.

سرخ‌های پایتخت ۳ دیدار دیگر تا پایان نیم فصل اول و مقابل تیم‌های شمس آذر، نساجی و مس رفسنجان برگزار می کنند که تنها بازی خارج از خانه آنها برابر مس در رفسنجان است و دو دیدار دیگر را در ورزشگاه آزادی از حریفان خود میزبانی می‌کنند.



نظرات بگذارید...

Top