پیروزی پرگل سپاهان در تهران؛ هوادار 0 - سپاهان 5

پیروزی پرگل سپاهان در تهران؛ هوادار 0 - سپاهان 5
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و هوادار تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر که از ساعت ۱۵ امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد با برتری ۵ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

به گزارش هواداری نیوز؛ دیدار دو تیم فوتبال هوادار و فولاد مبارکه سپاهان در شرایطی آغاز شد که شاگردان ژوزه مورایس با توپ پُر و تهاجمی بازی را آغاز کردند و در دقیقه ۸ به اولین گل توسط رامین رضائیان به گل اول رسیدند.

بازیکنان سپاهان بازی در ادامه نیز با تلفیقی از باتجربه ها و نیروی جوان توپ و میدان را بطور کامل در اختیار داشتند توانستند ۲ بار دیگر وسیله شهریار مغانلو دروازه هوادار را باز کنند تا نیمه نخست با برتری سه بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم یاران هوادار نسبت به نیمه اول بازی را بهتر آغاز کرد اما بهتر ازآنها شاگردان ژوزه مورایس بودند که با هماهنگی تیمی دو بار دیگر توسط کاوه رضایی و رضا اسدی دروازه هوادار را باز کردند؛ تا به این ترتیب با نتیجه ۵ بر صفر هوادار شکست سنگیتی را در خانه متحمل شود.

با این پیروزی پر گل ، سپاهان دهمین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آورد و با کسب ۲۷ امتی امتیاز به رده نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.



نظرات بگذارید...

Top