مبالغ کسر شده از حساب ورزش و جوانان استان اصفهان مربوط به سال‌های گذشته است

مبالغ کسر شده از حساب ورزش و جوانان استان  اصفهان مربوط به سال‌های گذشته است
دکتر «جواد محمدی» مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان در نشست خبری روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه با برخی از نمایندگان رسانه گفت: تنوير افکار عمومی از طریق رسانه‌ها همواره در دستور کار مجموعه ورزش و جوانان استان اصفهان در اولویت کاری ما بوده است.

هواداری نیوز؛ دکتر «جواد محمدی» مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان در نشست خبری روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه با برخی از نمایندگان رسانه گفت: تنوير افکار عمومی از طریق رسانه‌ها همواره در دستور کار مجموعه ورزش و جوانان استان اصفهان در اولویت کاری ما بوده است.

وی سپس به دیدار جامعه ورزش و جوانان کشور با مقام معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران مدال‌آور از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی موجی از امید و نشاط را در دل جامعه ورزش و جوانان ایجاد نمود.

وی تصریح کرد: انتظاراتی که ایشان از مسئولین و ورزشکاران داشتند،  مسئولیت ما را چند برابر کرده است. مضاف بر اینکه قدردانی رهبر انقلاب از ورزشکاران و مدال‌آوران به‌ویژه بانوان، مایه مباهات و افتخار است و لازم می‌دانیم گفتمان ورزش قوی، ایرانِ قوی را به‌عنوان شعارِ اصلی و بنیادی در ورزش، بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

*آئین تجلیل از مدال‌آوران هانگژو حاصل یک کار تیمی و هدفمند بود*

محمدی در مورد برگزاری شکوهمند آئین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو توسط اداره کل ورزش و جوانان گفت: کاری که برای اولین بار به اجرا درآمد، حاصل یک کار تیمی هدفمند و هماهنگ بود که سعی شد در کمترین زمان ممکن پس از پایان این رویداد مهم  برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آئین‌نامه، ورزشکاران تیمی ۵۰ درصد از هدایای ورزشکاران انفرادی را دریافت کردند و در تخصیص هدایا برای هانگژو نیز ورزشکاران مدال‌آور در رشته‌های تیمی مطابق آئین‌نامه مورد تجلیل قرار گرفتند؛ ضمن اینکه در تخصیص هدایا بین ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی هیچ تفاوتی قائل نشدیم.

وی در پاسخ به سؤال «دنیای هوادار» در ارتباط با عدم حضور «سهراب مرادی» قهرمان ملی و مدال‌آور  المپیکی و اسطوره وزنه‌برداری استان اصفهان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران گفت: آقای سهراب مرادی تنها مدال‌آور المپیکی و مایه افتخار جامعه ورزش استان و ما هستند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشند، ولی این قهرمان ارزنده به‌عنوان مربی تیم ملی با فدراسیون وزنه‌برداری همکاری دارد و در تهران به سر می‌بَرد که نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند.

وی از مجموعه صدا و سیما به‌ویژه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان به‌واسطه پوشش شایسته و کامل آئین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان در بازی‌های آسیایی هانگژو که به مدت ۹۰ دقیقه به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش گردید صمیمانه قدردانی کرد و گفت: پخش مستقیم این برنامه نشان از نگاه ویژه و اهمیت دادن به جایگاه ورزش و تلاش ورزشکاران داشت و ایجاد روحیه و ترغیب خانواده‌ها گردید و موجی از امید را در دل ورزشکاران زنده کرد؛ ضمن اینکه این مسئله نشان دهنده تعامل سازنده ورزش و جوانان و صدا و سیمای استان بود.

*مبالغ کسر شده از حساب اداره کل مربوط به سال‌های گذشته است*

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان در ارتباط با مبالغی بالغ بر هفت میلیارد تومان از حساب اداره کل گفت: در سال اخیر شاهد موفقیت‌ در تعداد قابل توجهی از پرونده‌های حقوقی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان به نفع بیت‌المال بوده‌ایم، اما به خاطر سه- چهار پرونده، مبالغ کسر شده در روزهای اخیر از حساب اداره کل، مربوط به پرونده‌هایی از سال‌های گذشته می‌باشد و تمام تلاش ما بر این بوده که با موّلد‌سازی جلوی متضرر شدن اداره کل گرفته شود.آراء صادره در خصوص پرونده‌هایی از سال‌های ۹۲، ۹۷ و ۹۹ بوده و همچنان پیگیر مرتفع شدن مشکلات مربوط به این پرونده‌ها از مراجع ذیصلاح هستیم.

*نامگذاری اماکن ورزشی به نام شهدای شاخص ورزشکار*

دکتر محمدی، مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان، در بخشی از سخنان خود با تکریم از مقام شامخ شهدای گرانقدر ورزشکار گفت: نامگذاری اماکن ورزشی به‌نام شهدای شاخص ورزشکار تداوم خواهد داشت؛ زیرا وقتی محیط ورزشی به نام یک شهید ورزشکار متبّرک شود، هم مقدمه‌ای برای شناساندن شهدای ورزشکار به جامعه به‌ویژه قشر جوان است و هم این شناخت سبب می‌‌گردد ورزشکاران جوان ما شهیدان را به عنوان بهترین الگو برای خود برگزینند.

وی تصریح کرد: نامگذاری خانه ژیمناستیک استان به‌نام شهید «اباذر امانی» که از شهدای شاخص ژیمناستیک استان اصفهان بوده، در تداوم برنامه‌های مربوط به کمیته تخصصی ورزش کنگره شهدای استان است که در آینده نیز شاهد موارد مشابه خواهیم بود؛ چرا که نام شهید افتخار و هویت‌ اصل اساسی رسالت و تکلیف ما محسوب می‌شود.

وی افزود: از معاونین فرهنگی باشگاه‌ها در مسائل فرهنگی خواسته شده در این زمینه فعال شوند.

محمدی به تشکیل اولین نمایشگاه تخصصی ورزشی در سالن شهدای گلستان شهدا اشاره کرد و گفت: این حرکت فرهنگی که برای اولین بار در حد شأن شهدای ورزشکار بود، انرژی مثبتی به ما داد تا تکلیف مضاعفی در این راستا داشته باشیم.

*پیگیر احداث شهرک مدال  هستیم*

دکتر محمدی در پاسخ به سؤال مربوط به شهرک مدال گفت: هنوز به ما ابلاغ نشده ولی از سوی آقای هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان پیگیر این مکان ورزشی هستیم.

وی حضور پرشور هواداران در رویدادهای ورزشی استان را به فال نیک گرفت و گفت: حضور پویا و موفق نمایندگان ورزش استان در لیگ‌های مختلف ورزشی می‌تواند نشاط و روحیه را در میان مردم و طرفداران رشته‌های خاص افزایش دهد، به‌طوری که در آغاز فصل جدید رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال، بسکتبال، والیبال و هندبال  که در روز و هفته‌های اخير برگزار شد، شاهد حضور پرشور طرفداران و حامیان تیم‌های ورزشی استان در ورزشگاه‌ها بودیم که نمایندگان شایسته ورزش استان را در رشته‌های مختلف مورد حمایت خود قرار می‌دادند که آن را به فال نیک می‌گیریم.

 



نظرات بگذارید...

Top