واکنش باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس

واکنش باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال تهران نسبت به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در شرایطی که اغلب کارشناسان داوری معتقدند علاوه بر پنالتی آشکار دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر هم در محوطه جریمه پرسپولیس رقم خورده است، باشگاه رقیب طبق معمول دست پیش را گرفته تا فضای فوتبال را به سود خود تغییر بدهد.

خوشبختانه امروز جامعه فوتبال ایران به وضوح دید اگر VAR در لیگ برتر باشد و عدالت رعایت شود، امتیاز باد آورده به یک تیم خاص نمی‌رسد.

هرچند دوستان به حدی به گل‌های آفساید، گل‌های اشتباه، پنالتی‌های ناحق عادت کرده‌اند که وقتی یک بار با تکنولوژی حق به حقدار می‌رسد لب به اعتراض می‌گشایند.

کاش یک نفر به دوستان یادآوری کند اگر تکنولوژی سیستم کمک داور ویدئویی از ابتدای لیگ برتر در ایران بود، الان در نیمه پایینی جدول حضور داشتند چرا که عبور توپ از خط دروازه که در غیاب VAR دیده نشد، گل صد درصد آفساید که به اشتباه قبول شد و چندین مورد دیگر با کمک تکنولوژی سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

بازی‌های رقیب مقابل آلومینیوم، گل گهر، ذوب آهن، هوادار و … را با VAR تصور کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. در همین چند مورد، ۷ امتیاز به لطف نبود VAR نصیب دوستان شده و طبیعی است بد عادت شده باشند.

نکند این بیانیه عجیب و عجولانه و اعتراض به برگزاری دربی با تکنولوژی کمک داور ویدئویی هم برای آن است که VAR به فوتبال ایران نیاید و اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص که در ایران تبدیل به جزئی از فوتبال شده، ادامه پیدا کند.

همین که سرمربی تیم رقیب در کنفرانس مطبوعاتی خود به وضوح با ورود VAR به فوتبال ایران مخالفت می‌کند گواه حقیقت این ماجرا است که متأسفانه این تیم به نبود تکنولوژی و تبعات آنکه همیشه به نفع آنها بوده عادت کرده است.

باشگاه استقلال ضمن قدردانی از تمامی مسئولانی که زمینه برگزاری شهرآورد ۱۰۲ با VAR را فراهم کردند، امیدوار است این تکنولوژی در تمامی بازی‌های لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد تا جدول رده بندی شکل واقعی پیدا کند.



نظرات بگذارید...

Top