برد شیرین سپاهان، در نقش جهان/   سپاهان ۳ - ۱  فولاد خوزستان

برد شیرین سپاهان، در نقش جهان/   سپاهان ۳ - ۱  فولاد خوزستان
در یک روز بارانی و در چارچوب رقابت‌های معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه از ساعت ۱۵ دوتیم سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر یک به  یک برد شیرین خانگی دست پیدا کرد.

به گزارش هواداری نیوز؛ در یک روز بارانی و در چارچوب رقابت‌های معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه از ساعت ۱۵ دوتیم سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر یک به  یک برد شیرین خانگی دست پیدا کرد.

تیم سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی،محمدقربانی، محمد کریمی،میلاد زکی‌پور ( دقیقه ۸۲ احسان پهلوان ) برایان دابو،رامین رضائیان، رضا اسدی( دقیقه ۶۴ کاوه رضائی ) فرشاد احمدزاده (دقیقه ۶۴ محمد جواد حسین نژاد ) رضا شکاری ( دقیقه ۳۲ آریا یوسفی ) شهریار مغانلو( دقیقه ۸۲ عیسی آل‌کثیر )‌

سرمربی؛ ژوزه مورایس

تیم فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، ساسان انصاری( دقیقه ۸۷ محمد آبشک) موسی کولیبالی، محمد علی نژاد (دقیقه ۷۷ ابوالفضل‌ موری)سینامریدی (دقیقه ۸۷ سینا شاه عباسی) شاهین توکلی،

محمد خادمی، علی شجاعی، جفرسون سیلوا، محمد عسگری ( دقیقه ۵۵ وحید حیدری ) ( عادل ارغند ( دقیقه ۷۷ مجتبی نجاریان.

سرمربی : ژوزه ایگناسیو مارتینز

داور : رضا عادل

گل: ( دقیقه ۶ فرشاد احمدزاده) (دقیقه ۱۲ شهریار مغانلو) ( دقیقه ۶۷ کاوه رضائی) برای سپاهان ( دقیقه ۳۰ عادل ارغند) برای فولاد

اخطار : (محمد کریمی  دقیقه ۳۲) ( هادی محمدی دقیقه ۴۹) ( رضا اسدی دقیقه ۵۷) ( فرشاد احمدزاده دقیقه ۶۲) ( عیسی آل‌کثیر دقیقه ۴+۹۰) از سپاهان ، (ساسان انصاری دقیقه ۶۶) از فولاد

اخراج: علی شجاعی (دقیقه ۷۴) 

بازی تهاجمی و حملات بی‌امان زردپوشان سپاهان در همان دقایق اول بازی جواب داد و با پاس رامین رضائیان، احمدزاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه رو پا و  شلیک سهمگینی که پس از برخورد به مدافع فولاد، دروازه کریستوفر کنت را در دقیقه ۶ باز کرد.

سپاهانی‌ها که نشان از انگیزه بالا برای برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی داشتند در دقیقه ۱۲ بار دیگر با ارسال دقیق رضائیان که از جناح راست به پشت مدافعان فولاد فرستاد،  زمینه گلزنی را در نزدیکی تیر دوم را برای مغانلو فراهم کرد تا پس از دربیل تک مدافع پیش رو دروازه فولادی‌ها را برای دومین بار باز کند.

از این لحظه قرمز پوشان فولاد با تغییر تاکتیکی که مارتینز در ترکیب تیم  داد حرکت رو به جلو را آغاز کردند و محمد علی‌نژاد از جناح چپ با ارسال توپ به تیر دوم دروازه سپاهان و پاس انصاری، عادل ارغند را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه سنگین و مهارنشدنی ارغند منجر به تک گل فولاد شد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۱ بسود سپاهان خاتمه یابد.

در نیمه دوم‌ تیم فولاد خوزستان برای جبران نتیجه پیش کشید و به بازی هجومی روی آورد اما خطای عمد و خطرناک علی شجاعی روی پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان منجر به اخراج این بازیکن در دقیقه ۷۸ شد. تیم ۱۰ نفره فولاد با دفاع من تو من فرصت‌های گلزنی را از مهاجمان سپاهان گرفت تا علی‌رغم مهم‌ترین اتفاق عجیبی که در ثانیه‌های پایانی رخ داد، سپاهان صاحب سه امتیاز  این بازی پرگل شود.

اتفاق عجیبی که در آخرین ثانیه‌های وقت اضافی رخ داد پاس در عرض برای رضائیان بود که شلیک سهمگین رضائیان پس از برخورد به تیرک افقی وپشت مدافع فولاد در اختیار کریستوفر کنت قرار گرفت و گل چهارم سپاهان به ثمر نرسید .

استقبال خوب هواداران سپاهان در این روز بارانی هم از اتفاقات ویژه این بازی بود.



نظرات بگذارید...

Top