قهرمانی آذرپیرا با شکست محمدیان در مبارزه ای که هیچ فنی نداشت!

قهرمانی آذرپیرا با شکست محمدیان در مبارزه ای که هیچ فنی نداشت!
عباس ابراهیم زاده و امیرعلی آذرپیرا به ترتیب عنوان قهرمانی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم رقابت های مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را از آن خود کردند.

به گزارش هواداری نیوز؛ در پایان رقابت های رده بندی و فینال ۳ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، چهره نفرات برتر این اوزان مشخص شد.

در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم، عباس ابراهیم زاده مقابل علی خرمدل به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و نفسگیر در میان تشویق شدید تماشاگران مازندرانی با نتیجه ۷ بر ۷ به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.

در رده بندی این وزن نیز مجید داستان ۹ بر یک امیر سبزعلی را برد و کیان محمودجانلو از مبارزه مقابل داریوش ولی زاده انصراف داد.

اما در فینال حساس وزن ۹۷ کیلوگرم که تماشاگران حاضر در سالن مشتاقانه منتظر دیدن آن بودند،‌ امیرعلی آذرپیرا دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان مقابل محمدحسین محمدیان کشتی گیر کهنه کار ایران و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴ به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. آذرپیرا و محمدیان تمامی امتیازات خود را با بیرون بردن پای حریف از تشک از آن خود کردند و در این مبارزه هیچ فنی میان این دو کشتی گیر رد و بدل نشد.

در دیدارهای رده بندی این وزن نیز رکابی و رحمانی با شکست رقبای خود صاحب مدال برنز شدند.

پیش از این نیز در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم،‌احمد محمدنژاد جوان با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.



نظرات بگذارید...

Top