شکست نایب قهرمان جهان در فینال انتخابی تیم ملی/ برد یزدانی در مبارزه نخست

شکست نایب قهرمان جهان در فینال انتخابی تیم ملی/ برد یزدانی در مبارزه نخست
علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان در فینال رقابت های مرحله نخست انتخابی تیم ملی مقابل احمد محمدنژاد جوان تن به شکست داد.

به گزارش هواداری نیوز؛ با برگزاری رقابت های رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، چهره نفرات برتر این اوزان مشخص شد.

در فینال حساس وزن ۵۷ کیلوگرم، علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان مقابل احمد محمدنژادجوان در یک کشتی سخت با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد تا محمدنژاد جوان صاحب عنوان قهرمانی شود.

همچنین در دیدارهای رده بندی این وزن ویسی مقابل عظیمی با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد و ابراهیم خواری نیز برابر فلاح در یک‌کشتی پر افت و خیز با نتیجه ۱۶ بر ۸ صاحب برتری شد و دیگر مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم نیز تا دقایقی دیگر، عباس ابراهیم زاده مقابل علی خرمدل به میدان می رود و در فینال حساس وزن ۹۷ کیلوگرم،‌ امیرعلی آذرپیرا دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان مقابل محمدحسین محمدیان کشتی گیر کهنه کار ایران و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴ مبارزه خواهد کرد.

اما در مبارزه های مهم ۳ وزن دوم این رقابتها تا اینجای کار، امیررضا معصومی به سختی و با نتیجه ۵ بر ۴ برابر محمد علی تبار صاحب برتری شد و مهدی هاشمی و یدالله محبی نیز با امتیاز عالی رقبای خود را شکست دادند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان که برای رسیدن به المپیک به این وزن آمده در نخستین مبارزه مقابل نیما اشقاقی با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید. 

عرفان الهی نیز با نتیجه ۵ بر یک مقابل ابوذری تن به شکست داد. همچنین محمدصادق فیروزپور برابر امیرحسین حسینی شکست خورد.



نظرات بگذارید...

Top