زنان سپاهان در «ورزشگاه نقش جهان» میزبان «شهرداری سیرجان» است

زنان سپاهان در «ورزشگاه نقش جهان» میزبان «شهرداری سیرجان» است
تیم فوتبال «زنان سپاهان» تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در هفته پنجم رقابت‌ها میزبان تیم «شهرداری سیرجان»، در «ورزشگاه بزرگ نقش جهان» است.

به گزارش هواداری نیوز؛ مهمترین بازی هفته پنجم لیگ برتر زنان ساعت ۱۳ جمعه این هفته بین ۲ تیم «فولاد مبارکه سپاهان» و «شهرداری سیرجان» در «ورزشگاه بزرگ نقش جهان» برگزار می شود.

این بازی نخستین بازی زنان سپاهان در «ورزشگاه بزرگ نقش جهان» در فصل جاری لیگ برتر است و دیدارهای خانگی پیشین این تیم در لیگ برتر امسال در «ورزشگاه جروکان» در غرب اصفهان برگزار شده است.

مریم منظمی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، گلاره ناظمی رئیس سازمان لیگ فوتبال زنان کشور به همراه مسوولان ورزشی زنان اصفهان میهمانان ویژه این بازی هستند.

تماش بازی برای عموم بانوان رایگان بوده و بانوان هوادار سپاهان می توانند با حضور در ورزشگاه نقش جهان از نزدیک شاهد این دیدار باشند.

همکنون تیم فوتبال «زنان سپاهان» با سه برد و یک تساوی و کسب ۱۰ امتیاز و با تقاضل گل ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌ها و «شهرداری سیرجان» نیز با ۲ برد، یک باخت و یک تساوی، با هفت امتیاز و تفاضل گل ۸ در رده پنجم جدول رقابت‌ها قرار دارند.



نظرات بگذارید...

Top