بهترین خبر ممکن برای مدافع عنوان قهرمانی والیبال ایران

   بهترین خبر ممکن برای مدافع عنوان قهرمانی والیبال ایران
تیم شهداب یزد در دیدار روز چهارشنبه می‌تواند از حضور پرشور هوادارانش بهره‌ ببرد.

به گزارش هواداری نیوز؛ بدون شک می‌توان گفت که در حال حاضر شهداب یزد یکی از پرطرفدارترین تیم‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. اگرچه این باشگاه خیلی قدمت طولانی ندارد، اما کار اصولی و توجه به خواسته هواداران توسط مدیرانش باعث شده که خیلی زود علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند و در هر بازی هواداران سالن اختصاصی شهداب را کاملاً پر می‌کنند.

چند روز پیش بود که در خروجی سایت فدراسیون والیبال خبری مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای شهداب از حضور تماشاگرانش منتشر شد. با این وجود باشگاه یزدی سریعا اعتراض خود را به این رای اعلام کرد؛ اعتراضی که جواب داد تا به این ترتیب شهداب بتواند در بازی روز چهارشنبه مقابل هورسان رامسر از تماشاگران پرشورش بهره ببرد.

این باشگاه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران اینگونه از هوادارانش برای حضور در بازی روز چهارشنبه دعوت کرد: «نبرد با نماینده جوان و سختکوش رامسر در آخرین میزبانی نیم فصل. منتظر حضور گرم و پرشور شما هواداران فهیم و خونگرم تیم والیبال شهداب یزد از دقایقی قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه برای حمایت از تیم محبوب خود شهداب هستیم. با اعلام فدراسیون والیبال هواداران تیم والیبال شهداب یزد مشکلی برای حضور در سالن جهت تماشای این دیدار نخواهند داشت.»



نظرات بگذارید...

Top