بدون بازیکن غیربومی صدرنشین هستیم

بدون بازیکن غیربومی صدرنشین هستیم
لیبروی تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: سپاهان باشگاه حرفه‌ای و بابرنامه‌ای است و  باعث افتخار والیبال اصفهان می باشد که بدون در اختیار داشتن حتی یک بازیکنان غیربومی صدرنشین نیم فصل لیگ برتر والیبال کشور شده است.

به گزارش هواداری نیوز؛ «فرزانه مرادیان» در خصوص سطح لیگ‌ برتر والیبال بانوان امسال، بیان کرد: بازیکنان امسال تیم ما تشکیل شده از نفرات بومی  و این باعث افتخار شهر اصفهان است که بدون در اختیار داشتن بازیکنان غیربومی صدرنشین نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان کشور است، شرایط باشگاه و مدیریت آن بسیار حرفه‌ای و با برنامه است و من امیدوارم این تیم سالیان سال در حوزه والیبال بانوان فعالیت خود را ادامه دهد.

مرادیان  با بیان اینکه اصفهان سرشار از استعداد و پتانسیل بالایی در رشته والیبال بانوان است، در خصوص چالش‌های این رشته افزود: قرارداد مالی کم بانوان، نداشتن ویدیو چک در تمامی مسابقات و نداشتن بیمه از مهم‌ترین چالش‌های فعلی ورزش بانوان است.

فرزانه مرادیان با اشاره به بازی  با ذوب‌آهن در ایستگاه پایانی نیم‌فصل، یادآورشد: قطعاً بازی شهر آورد می‌تواند بازی جذابی برای تماشگران باشد و دو تیم بهترین عملکرد خود را برای پیروزی در این دیدار حساس به نمایش می‌گذارند.

تیم‌سپاهان در شش هفته گذشته بهترین عملکرد خود را به منصه ظهور گذاشت و تمام بازی‌ها را بدون باخت پشت سر نهاد. سپاهان در این ۶ هفته با تمرینات پرفشار و انالیز خوب کادر فنی توانسته  به هدفی که خواستار آن است برسید.

لیبرو باتجربه طلایی‌ پوشان  هدف تیمش را کسب سکو دانست و گفت: شرایط امسال سپاهان خوب است و امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار داده، تلاش ما نیز کسب سکو است.

مرادیان با اشاره به سابقه حضورش در تیم ملی، افزود: سال ۱۳۸۷ برای اولین بار به تیم ملی راه یافتم. در آن زمان حس غرور و خوشحالی بخاطر اینکه نماینده دختران والیبالیست از اصفهان و ایران انتخاب شده بودم و از طرفی بخاطر دوری از خانواده، آسیب دیدگی در تمرینات پر فشار برایم سخت بود‌.

او درباره تیم‌های باشگاهی و سوابق ملی‌اش توضیح داد: در تیم ذوب آهن و جام باشگاه های آسیایی با تیم گیتی پسند حضور داشتم و در مسابقات کاپ آسیایی AVC-تورنمت کروواسی، اسلونی و... مسابقات دور مقدماتی انتخابی المپیک -تورنمت دوستانه مجارستان نیز حاضر بودم که در بهترین عنوان، مقام پنجم آسیا را کسب کردیم.

لیبرو ملی‌پوش سپاهان در پایان هدفش را لژیونر شدن اعلام کرد و از خانوادم و همسرش بابت حمایت‌هایشان در شرایط سخت قدردانی نمود.



نظرات بگذارید...

Top