هفتمین پیروزی طلایی پوشان، در بازی شهر آورد

هفتمین پیروزی طلایی پوشان، در بازی شهر آورد
دختران طلایی‌پوش سپاهان در هفته هفتم و در دیدار با تیم ذوب آهن فاتح سه بر صفر  شدند.

به گزارش هواداری نیوز؛ دختران بلندقامت سپاهان در هفتمین هفته لیگ‌ برتر با پیروزی برابر هم‌شهری باتجربه خود ذوب آهن به برتری رسید تا همچنان روی نوار پیروزی‌ باشند و نیم فصل را با قهرمانی به پایان رسانند.

تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن شهید میثمی میزبان ذوب‌آهن بود که طلایی‌پوشان،مهمان خود را با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ شکست دادند.

در این دیدار ابتدا ذوبی‌ها کار را بهتر شروع کردند، اما موتور سپاهانی‌ها از امتیاز ۵ به بعد روشن شد و توانستند پس از جبران اختلاف  ۴ امتیازی به پیشروی خود ادامه دهد و ۹ بر ۵  پيشتاز ست اول باشد تا سرمربی تیم ذوب‌آهن مجبور به درخواست اولین وقت استراحت شود.

در ادامه همچنان سرویس‌های زهردار سپاهان که دریافت‌های نه چندان خوب سبزپوشان را در پی داشت سبب شد تا ست اول  ۲۵ بر ۱۶  به  سود سپاهان رقم  بخورد.

ست دوم برای هر دو تیم پایاپای‌ آغاز و شد تا امتیاز ۴ همپای هم  پیش بروند، اما دختران سپاهان با اقتدار به‌ویژه  در دریافت‌های  اول و آبشارهای مهار نشدنی خود ۱۰ بر ۶ جلو افتادند تا مهمان هم‌شهری  را مجبور به استفاده از وقت استراحت کنند.

ذوبی‌ها  با چند توپ‌گیری خوب و آبشارهای که دریافتی را به همراه نداشت موفق شدند در امتیاز ۱۸ کار را به تساوی بکشانند و تا امتیاز ۲۱ نیز به طور مساوی پیش رفتند، اما سپاهانی‌ها با ارائه یک بازی منسجم و هماهنگ‌ و کم‌اشتباه‌ ست دوم را هم با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود خود تمام کردند.

سومین ست این بازی همچنان با امتیازگیری پایاپای دو تیم همراه شد. اما سرانجام از امتیاز ۱۴ به بعد روند بازی بسود طلایی‌پوشان سختکوش ادامه یافت  و در نهایت ۲۵ بر ۱۶ فاتح ست سوم و ۳ بر صفر این دیدار شدند تا عنوان  قهرمانی نیم‌فصل را بنام سپاهان ثبت کنند.

 



نظرات بگذارید...

Top