خط و نشان سرمربی الاتحاد برای سپاهان

خط و نشان سرمربی الاتحاد برای سپاهان
سرمربی الاتحاد تاکید کرد فقط به دنبال کسب پیروزی مقابل سپاهان هستند.

به گزارش هوادرای نیوز؛ مارسلو گایاردو در نشست خبری قبل از دیدار الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: رویارویی با سپاهان فرصت خوبی برای برتری است و می‌خواهیم عملکرد خوبی در این تقابل داشته باشیم و پیروز شویم؛ به خصوص که باشگاه الاتحاد فقط در هر مسابقه برد را می‌پذیرد.

او درباره اینکه صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و با تساوی به‌عنوان صدرنشین گروه به دور بعد می‌رسند، ابراز کرد: هر مسابقه برای ما مهم است و می‌خواهیم فردا پیروز شویم و پیش بیفتیم.

سرمربی الاتحاد اضافه کرد: متاسفانه مقررات مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تنها به 5 بازیکن خارجی اجازه حضور می‌دهد و این نمایش همه توانایی‌های تیم ما را محدود می‌کند ولی با این وجود من به مقررات احترام می‌گذارم.

گایاردو ادامه داد: بازی‌های زیادی برای ما در داخل عربستان و آسیا برگزار می‌شود و زمان استراحت بین بازی‌ها کوتاه است و مطمئناً ایده بهتری وجود دارد، اما مهم‌تر از همه این است که سیستم تیم تحت تأثیر قرار نگیرد و امیدواریم با آمادگی کامل به مرحله بعدی برسیم.

سرمربی الاتحاد با اشاره به حضور مدافع مصری خود در دیدار مقابل سپاهان ابراز کرد: احمد حجازی برای حضور 45 تا 65 دقیقه‌ای مقابل سپاهان ایران آماده است.



نظرات بگذارید...

Top