در دیدار سپاهان-استقلال خوزستان چه گذشت؟

در دیدار سپاهان-استقلال خوزستان چه گذشت؟
آبی پوشان استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۶.۴۵ روز پنجشنبه دوم آذر ماه ۱۴۰۲در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان زردپوشان سپاهان اصفهان بودند که در پایان نیمه اول تیم سپاهان با برتری دو گل آریا یوسفی به رختکن رفت.

به گزارش هواداری نیوز؛ متن گزارش بازی بدین شرح است: 

استقلال خوزستان: حسن پور حمیدی ، عبدالعظيم گوک، محمود مطلق زاده، حسن شوشتری، جواد آقائی پور( از دقیقه ۸۸ ابوالفضل طاهر نژاد) متین کریم زاده( از دقیقه ۴۶ بهروز بارانی) امیر محمد محکم کار ( از دقیقه ۶۹ علیرضا کاظمی) ابوالفضل کوهی( از دقیقه ۴۶ محمد حسین باصری) علیرضا خوش کفا، احمد رضا جلالی ( از دقیقه ۴۶ محمد طیبی)
مربی در غیاب سیروس پورموسوی، امیرحسین پیروانی

سپاهان: نیما میرزا زاد، هادی محمدی( از دقیقه ۴۶ نحمد دانشگر) بریان دابو ( از دقیقه ۷۹ محمد جواد حسین نژاد ) محمد کریمی، آريا یوسفی، فرشاد احمدزاده ( از دقیقه ۷۹ کاوه رضائی) میلاد زکی‌پور ( از دقیقه ۸۴ رامین رضائیان) محمد قربانی، شهریار مغانلو، احسان پهلوان (از دقیقه ۶۱ رضا اسدی ) و سیاوش یزدانی.
سرمربی: خوزه مورایس

داور بیژن حیدری
کمک داوران: علیرضا مرادی و سعید زیبا. داور چهارم: فرزاد امینی

گل ها: در دقایق (۱۳ و۳۳) آريا یوسفی و در دقیقه (۷+۹۰) شهریار مغانلو برای سپاهان، دقیقه(۸۴) حسن شوشتری ازنقطه پنالتی برای استقلال خوزستان.

اخطار: هادی محمدی ( دقیقه ۱۸) از سپاهان (دقیقه ۲۵) احمد رضا جلالی ودقیقه (۳۹) حسن شوشتری از استقلال خوزستان.

در هفته یازدهم تنها یک بازی در اهواز بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار شد که در پایان تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید. خوزه مورایس در این بازی بدون محمد دانشگر، رامین رضائیان، حسین نژاد و رضا اسدی وحتی پیام نیازمند دیدار خود را برابر تیم استقلال خوزستان آغاز کرد و به بازیکنانی که در اغلب بازی‌های قبلی در استراحت بسر می‌بردند و نیمکت نشین بودند میدان داد تا فرصت بازی پیدا کنند وبه سنگ محک بخورند. در ثانیه های آغازین نیمه اول، مهاجم استقلال می توانست دروازه سپاهان را باز کند که میرزا زاد توپ را دفع کرد. در دقیقه ۵ ارسال یوسفی از جناح راست در محوطه جریمه به شهریار مغانلو رسید اما ضربه سنگین این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات سریع شاگردان مورایس از جناح راست فرصت گلزنی را برای آريا یوسفی فراهم ساخت اما شوت یوسفی در اختیار دروازه بان استقلال قرار گرفت. زرد پوشان سپاهان که برخلاف ثانیه های اول ، توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند با ارسال توپ از نقطه کرنر به پشت محوطه جریمه تیم استقلال و کنترل عالی و ضربه نهائی آريا یوسفی در دقیقه ۱۳ به گل اول دست پیدا کردند تا با روحیه مضاعف و اعتماد به نفس بیشتر به بازی هجومی خود ادامه دهند که در دقیقه ۳۳ از ارسال توپ به پشت مدافعان استقلال بار دیگر آريا یوسفی وینگر تیم سپاهان که تا پشت دروازه حریف پیش رفته بود در شرایط تک به تک با ضربه ای مهار نشدنی کنج دروازه پورحیدری را نشانه گرفت و گل دوم خود و سپاهان را به ثمر رساند و با همین نتیجه دوتیم به رختکن رفتند. در نیمه دوم شاگردان پورموسوی بازی متفاوتی را آغاز کردند و با سرعت بخشیدن به بازی و تعویض های به موقعی که کادر مربیگری انجام داد نبض بازی را بدست گرفتند و بارها دروازه سپاهان را با خطر جدی روبرو ساختند تا ضعف دفاعی زردپوشان سپاهان در این بازی بیشتر آشکار شود! که در دقیقه ۷۰ در محوطه جریمه سپاهان آقائی پور باشوتی سهمگین قادر به باز کردن دروازه سپاهان بود که یزدانی ناجی دروازه میرزا زادروازه و با ضربه سرمانع از فروریختن دروازه سپاهان گردید. متعاقب آن باز آبی پوشان استقلال خوزستان بودند که دروازه سپاهان را به توپ بستند و پس از برخورد توپ به تیرک دروازه صاحب توپ شدند و در محوطه جریمه با خطای پنالتی به تک گل خود در دقیقه ۸۴ توسط حسن شوشتری دست پیدا کردند که توپ را برخلاف حرکت میرزا زاد در گوشه دروازه سپاهان جای داد. حملات استقلالی ها برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت اما پیوستن دانشگر؛حسین نژاد و کاوه رضائی به ویژه رامین رضائیان در دقیقه ۸۴شرایط را به گونه ای تغییر داد تا در وقت های اضافی با حمله به قلب دفاعی تیم استقلال که مدافعان در برابر مغانلو پراشتباه ظاهر شدند شهریار گلزن سپاهان با ضربه زمینی و پای راست خود از بین دو مدافع توپ را بدرون دروازه استقلال بفرستد تا این بازی با حساب ۳ بر ۱ بسود تیم سپاهان به اتمام برسد و با کسب ۳ امتیاز این بازی به رده دوم جدول صعود کند. بهترین بازیکن سپاهان آريا یوسفی با شماره۱۴ زننده دو گل بود.



نظرات بگذارید...

Top