قهرمانی ویرا پارس در مبارکه

قهرمانی ویرا پارس در مبارکه
مردان تلاشگر والیبال شهرستانهای مختلف استان اصفهان، از جمله نجف آباد، گلپایگان ، مبارکه ، اصفهان، شاهین‌شهر وبرخوار در رده های مختلف، تحت عنوان های گرامیداشت هفته تربیت بدنی، روز دانش آموز و حماسه ۲۵ آبان مبادرت به برگزاری مسابقاتی نمودند تا تنور والیبال در دیار نصف‌جهان داغ شود.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ پرونده مسابقات آزاد مبارکه ، که تحت عنوان هفته تربیت بدنی ، ۱۳ آبان روز دانش آموز که به همت بهروز شیرازی نژاد مرد پرتلاش وخستگی ناپذیر والیبال شهرستان مبارکه وکمک شهرداری نیزتحت عنوان هفته تربیت بدنی و ۱۳ آبان که از چهارم آبان ماه آغاز شده با قهرمانی تیم خوش ترکیب ویرا پارس بسته شد.
دراین رقابت‌ها که در سطح بالایی برگزار شد ۱۰ تیم آراد شهرضا، فولاد مبارکه ، ماهان اصفهان، بهارستان،
ویرا پارس، کچویه لنجان، نجف آباد، گلپایگان، مجلسی مبارکه و شهرضا در ۲ گروه ۵ تیمی بازی‌های مقدماتی را برگزار کردند که دو تیم خوب نجف آباد و گلپایگان با بدشانسی نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند.
۸ تیم درمرحله دوم به صورت تک حذفی با یکدیگر دیدار کردند که در پایان چهار تیم بهارستان، فولاد مبارکه، ویرا پارس و ماهان اصفهان پس از غلبه بر حریفان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.
در این مرحله شاهد بازیهای بسیار جذاب و تنگاتنگی بودیم واز بازی جوان های ترکه وبلند قامت که از تکنیک بالائی برخوردار بودند لذت بردیم که نشان دادند آینده ای درخشان فرا روی والیبال نوجوانان و جوانان اصفهان است ، البته بشرطی که مسئولی وجود داشته باشد و به این استعداد های ناب توجه ویژه ای گند و تحت نظر بهترین مربیان اصفهانی با زدن سرویس های پرشی قدرتی و دریافت های اول و برگشتی از دفاع که از ارکان اصلی والیبال مدرن امروزی است آشنایی بیشتری پیدا کنند .
با این حال رقابت‌های مرحله پایانی این مسابقات خیلی دلنشین و تماشائی بود. در واقع جوانان پرشور و پر انگیزه تیم های رده بندی و فینالیست باتمام انرژی سعی در پیروزی داشتند که سرانجام
تیم فولاد مبارکه سپاهان سه بر یک از سد تیم کاملأ بومی بهارستان گذشت و رتبه سوم را کسب کرد.
در بازی پایانی از ساعت ۲۰.۳۰ دوتیم شایسته ویرا پارس و ماهان اصفهان یکی از زیباترین بازی ها را به نمایش گذاشتند که در پایان تیم ویرا پارس درمیان شور و هیجان هواداران حاضر در سالن موفق شد تیم قدرتمند ماهان اصفهان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و عنوان قهرمانی را تصاحب نماید.
در تیم ویرا پارس ماهان رمضانی، سید پیام اهل حق، علی ممبنی، مبین مصرآبادی، امیر رضا اسدی،
محمد جواد یوسفی، آرین جوادی، حامد رستمی، محمد مبین اسماعیلی، سینا رنجبری، ایمان غراوی،سید محمد حسین طباطبائی راد، امیر کاردان و ابوالفضل غلامی بازی می کردند.
عادل رئیسی سرمربی ، احمد ماندیزاده و مهدی شهباز زاده مربیان تیم و سرپرست کریم شاکری بود
گلچین کردن جوانهای بهارستان، فولاد مبارکه سپاهان و ماهان اصفهان که اغلب از جوانهای بومی و اصفهانی بودند واقعاً کار سختی بود، چرا که همگی از لحاظ فیزیک بدنی در یک حد بودند اما امیر زاهد پشت خط زن از گیتی‌پسند
و مهدی سُلکی را می توان به عنوان جوانان آینده دار یاد کرد که بسیار خوش درخشیدند.
داورانی که قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند عبارت بودند از آقایان مهرزاد و علی و عباس ایرانپور، سعید سپاهی فر؛ محمد جواد رضوی؛ رضا بهرامی، محمود کیانی، مهدی شهباز زاده، و منشی خانم ها: مهسا و مژده توکلی. مسئول برگزاری مسابقات نیز بهروز شیرازی نژاد بود.
در پایان با حضور مسئولان محلی، حسن جعفری سرپرست هیاُت والیبال استان اصفهان، علی صفایی پیش کسوت ورزش و دبیر هیأت ورزش های بومی محلی، شیرازی نژاد و جمعی از خانواده ها از داوران و کادر اجرائی وتیم های اول تا سوم با اهداء حکم و جوایز تجلیل شد.



نظرات بگذارید...

Top