گیتی‌پسند روی نوار پیروزی

گیتی‌پسند روی نوار پیروزی
از ساعت ۱۶.۲۰ دقیقه روز ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ دو تیم طبیعت اسلامشهر وگیتی پسند اصفهان در سالن شهدای مخابرات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه ۳بر۱ به برتری رسد.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ با رهائی آرمين رنجبر قطر پاسور و پشت خط زن از بند مصدومیت و پیوستن موفقیت آمیز وی به ترکیب اصلی گیتی‌پسند و قرار گرفتن اميرحسين ساداتي در پست تخصصي خود، شاگردان سعید عقیلی با روحیه مضاعف و عملکرد موفق و تاُثیرگذاری ابتدا در رفسنجان از سد مس گذشتند و دراین بازی خانگی نیز به یک پیروزی ارزشمند ۳ امتیازی دست یافتند. تیم طبیعت اسلامشهر که از ستاره های ملی پوش و چهره های با تجربه و میدان دیده ای همچون علی رمضانی در پست پاسور؛ اسماعیل مسافر در دریافت قدرتی، مهدی رضایی قطر پاسور وپشت خط زن، محراب ملکی، سهند الهوردیان، رامین خانی، سهیل کمال آبادی ، رسول حسینی، رادین احمدی و ابوالفضل قلی پور (لیبرو) برخوردار بود، علی رغم برتری در امتیازات پایانی و در شرایطی که ۲۴/۲۲ از میزبان خود گیتی‌پسند عقب بود با استفاده از چند اشتباه فردی حریف و برخوردار از تجربه در امتیازات پایانی ست اول با نتیجه ۲۷/ ۲۵ پیروز شد، اما در سه ست بعدی شاگردان عقیلی بااقتدار و در سایه بازی‌سازی و دریافت های بی نقص مصطفی رئیسیان پاسور جوان و خوش فکر وخوش تکنیک که در گرفتن توپهای برگشتی شایستگی های خود را بمنصحه ظهور گذاشت و آبشارهای توفانی و کوبند امیر حسین ساداتی، آرمین رنجبر، مهدی بیاتی، علی زارع و مرصاد آقاجانی و درخشش فوق‌العاده شاهین توانا لیبروی باهوش که از ساعد زنی خوبی بهره مند است تیم طبیعت را با شكست ۳ بر یک بدرقه کردند. مردان گيتي پسند که با كسب برد۳ امتیازی در رفسنجان به رده دوم جدول صعود كرده بودند برای تثبیت جایگاه خود با آنالیزی که از تیم طبیعت اسلامشهر داشتند با حمایت مشوقان خود که یکپارچه تنها تیم لیگ برتری اصفهان را مورد تشویق قرار می دادند صاحب ۳ امتیاز بسیار شیرین و ارزشمند دیگر شد. آنچه لازم به ذکر است ضعف سرویس و دریافت های اول در هردو تیم بود که متأسفانه تیم‌های ملی هم دارای این ضعف های عمده وتاًثیر گذار در مسابقات لیگ ملت های جهان و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بودند و هنوز هم این دو رکن اصلی در والیبال ایران ترمیم نیافته است. در تیم گیتی‌پسند علاوه بر بازیکنانی که نام بردیم چهره های خوب و جوانان بلند قامت آتیه دار حضور دارند که هرگاه در ترکیب قرار گرفتند شایستگی های خود را به نمایش گذاشتند مانند سعید آقاجانی و ابوالفضل مهدیان.
مضاف بر اینکه شادمهر کمایی، محمد رضا مشیّدی، هم آینده درخشانی پیش رو دارند. البته مردان باتجربه ای هم جزو نفرات اصلی این بازی بودند که عقیلی فقط از بهنام حاجی‌پور و رمضان صحبتی خیلی کم استفاده کرد ولی به هومن باقری پاسور باتجربه و کاپیتان تیم استراحت مطلق دادچرا که هفته هفتم در مشهد مقدس باید با تیم نیان الکترونیک بازی سختی را برگزار کند. در غیاب باقری، رئیسیان با شایستگی از بوته آزمایش در پست خطیر پاسوری در آمد ونقش بسزائی در این پیروزی داشت.
در کادر مربیگری و فنی سعید عقیلی سرمربی، محمد حسین نجاتی، احسان مهربان فر ومهدی رضائیان مربی، سجاد نصیری آنالیزور و فاطمه گلپیرا مدیر رسانه بودند. کارشناس برنامه حسین کلکی نما مربی بین المللی واز پیشکسوتان خوشنام والیبال اصفهان بود. این دیدار بطور زنده از طریق فرستنده سیار شبکه استانی با گزارش فرهاد کاوه آهنگران پخش زنده شد. نماینده سازمان لیگ محمد حسن خوشدل، ناظر فنی و داوری بهروز جعفری، ناظر ویژه محمد صادق پشنگ، داور اول میثم پارسه و داور دوم مهرداد شوشتری بودند. شایان ذکراینکه جمعی از پیش کسوتان و بازیکنان دهه ۵۰ و۶۰ در تمان بازی‌های خانگی در سالن حضور پیدا می‌کنند تا هم باعث دلگرمی یاران جوان خود باشندو هم تماشاگران را به وجد آورند.



نظرات بگذارید...

Top