هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران هفته ناکامی سه تیم اصفهان بود!

هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران هفته ناکامی سه تیم اصفهان بود!
در هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران سه شکست و یک پیروزی حاصل کار نمایندگان هندبال استان اصفهان بود.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هفته چهارم سی و ششمین دوره لیگ برتر مردان ایرن با برگزاری شش دیدار، روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ دنبال شد.
در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در سالن فدراسیون هندبال به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدارحساس و تماشائی که به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد، طلایی‌پوشان اصفهان موفق شدند نیمه اول را با برتری ۱۵ بر ۱۲ به سود خود به پایان برسانند اما در نهایت علی رغم تلاش شاگردان شهداد مرتجی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با تجربه بیشتر و ‌بازی بهتر با نتیجه ۲۷بر ۲۵ به پیروزی رسید.
در دیدارتیم‌های پلیمرخلیج فارس خرم آباد و پرواز هوانیروز اصفهان ؛ بازیکنان پلیمر در نیمه اول با برتری ۱۶بر ۱۴ به رختکن رفتندو در نیمه دوم تیم پرواز توانست برای دقایقی اختلاف خود را به حد اقل برساند و حتی از حریف پیشی بگیرد اما در نهایت پلیمری‌ها با نتیجه ۳۳بر ۳۱ بازی را به نفع خود به پایان رساندند.
در دیگر بازی هفته چهارم صنعت مس کرمان و سپاهان نوین اصفهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند. شاگردان سید محمد موسوی این دیدار را با قدرت آغاز کردند و با برتری ۱۴ بر ۹ نیمه اول را به پایان رساندند.
در دقایق پایانی نیمه دوم سپاهان نوین توانست اختلاف خود را کم‌تر کند اما در نهایت این بازی را با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ واگذار کرد و با این نتیجه نماینده کرمان در لیگ برتر هندبال جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را بهتر کرد.
وامل در دیدار مهم این هفته تیم گیتی پسند اصفهان در سالن سجادی به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که در نیمه اول شاگردان کیوان صادقی با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ با برتری به رختکن رفتند.
در نیمه دوم گیتی پسند توانست اختلاف خود را بیشتر کند و با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ پیروز میدان شود.

نتایج رقابت‌های هفته چهارم سی و ششمین دوره لیگ برتر مردان ایران:
فولاد مبارکه سپاهان ۲۵ – نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون ۲۳
فرازبام خائیز دهدشت ۲۴ – پیکان خراسان ۲۵
صنعت مس کرمان ۲۴– سپاهان نوین اصفهان ۲۰
پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۳۳ – پرواز هوانیروز اصفهان ۳۱
گیتی پسند اصفهان ۳۱– نفت و گاز گچساران ۲۳
زغال سنگ طبس ۳۲ – آلومینیوم اراک ۲۶
جدول رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته چهارم:
صنعت مس کرمان با ۸ امتیاز اول ، زغال سنگ طبس با ۷ امتیاز دوم
گیتی پسند اصفهان با ۷ امتیاز سوم،نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۶ امتیاز چهارم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 6 امتیاز پنج، پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۶ امتیازششم
نفت و گاز گچساران با 2 امتیاز هفتم،پیکان خراسان با ۲ امتیاز هشتم و تیمهای فرازبام خائیز دهدشت،
سپاهان نوین و پرواز هوانیروز اصفهان به همراه آلومینیوم اراک بدون کسب امتیاز در رده های نهم تا دوازدهم قرار گرفتند.
لازم به ذکر است هفته پنجم لیگ سی و ششم ۲۹ آبان پیگیری می شود.
اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top