مدال طلا گردن آویز مادر

مدال طلا گردن آویز مادر
قهرمان دوچرخه‌سواری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مدال طلای خود را به گردن مادر خویش آویخت و قهرمانی را تقدیم به خانواده بزرگ سپاهان نمود.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ مناعت طبع، خوش اخلاقی، مهربانی و گذشت ستاره های درخشان کهکشان «سجایای اخلاقی» هستند که ورزشکاران ایران زمین در طول اعصار، کم به آن آراسته نبوده اند و البته این روزها این گوهر زیبا کمیاب تر شده است.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ورزشکاران فولاد مبارکه سپاهان نیز همواره کوشیده اند، اخلاق که بالاترین مقام در سکوهاست را پیش از هر مدالی، برای خود به ارمغان آورند.
در جدیدترین نمونه از یک حُسن خُلق ماندگار «سعید صفرزاده» رکابزن المپیکی و قهرمان تیم سپاهان اصفهان که از حیث حرفه ای چیزی کم ندارد و از لحاظ بزرگواری نمونه است، امروز و پس از کسب مدال طلا در لیگ برتر دوچرخه سواری، این مدال را بر گردن مادر خود آویخت تا یک قطره کوچک و نشانی از قدردانی باشد در مقابل اقیانوسی از محبت بیکران مادر.
این ورزشکار با اخلاق همچنین مقام خود و تیم دوچرخه سواری سپاهان را به خانواده بزرگ فولاد مبارکه سپاهان تقدیم کرد.
امیدواریم در روزگار کمرنگی اخلاقمداری، اقدام ارزشمند و والای مورد اشاره در تکریم بزرگترها و به ویژه مقام رفیع مادر، الگویی برای همه جوانان و ورزشکاران باشد.



نظرات بگذارید...

Top