در مسابقات چهارجانبه هفته نکوداشت شاهین شهر شهید قربانی و پاسارگاد قهرمان شدند

در مسابقات چهارجانبه هفته نکوداشت شاهین شهر شهید قربانی و پاسارگاد قهرمان شدند
مسابقات والیبال چهارجانبه هفته نکوداشت شاهین شهر به میزبانی کانون والیبال پاسارگاد در ورزشگاه حاجی آباد، با کمک مالی شهرداری شاهین شهر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ در بخش بانوان تیم پیشکسوتان کانون والیبال پاسارگاد مقام نخست را بخود اختصاص داد ،تیم گز دوم و تیم ایثار مقام سوم را بدست آوردند.
در بخش آقایان تیم شهید قربانی مقام نخست را کسب کرد، شیر پاستوریزه اصفهان دوم و تیم های کانون پاسارگاد و تاکسی رانی مشترکاً سوم شدند. داوری این مسابقات را بهروز سجادی، محمد متوّری، مبین مرادی و شایان شیاسی و در بخش بانوان خانم ها پانته آ فاتحی و نیلوفر خیری برعهده داشتند. مراسم پایانی با حضور صالحی رئیس شورای اسلامی، شاهزاده فرد عضو شورا و رئیس کمیسیون ورزش شورا، احسان شاه‌علی رئيس اداره ورزش وجوانان ، زمانی معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مکوندی و رجبی مدیران ورزش شهرداری، یعقوبی معاون اداره ورزش و جوانان، فتحی رئیس هیأت والیبال شاهین شهر از تیم های اول تا سوم آقایان و بانوان و همچنین داوران لبا اهداء حکم و جایزه تقدیر شد.
گفتنی است رئیس هیاُت والیبال شاهین شهر که در برگزاری اين مسابقات نقشی نداشته و تنها احکام تیم های برتر را امضا کرده بود مبادرت به ارائه گزارش فنی مسابقات کرد که طبق قانون سرپرست فنی مسابقات(علی شیاسی) می بایست این وظیفه را انجام دهد! شیاسی مربی بین المللی و رئیس پیشین هیاُت والیبال شهرستان شاهین شهر و از جمله مربیان سازنده و پایه در رشته والیبال است ‌که سالها منشأ خدمات بسیار خوبی بوده ولی از وی حتی قدردانی هم بعمل نیامد که جای بسی تاُسف و تعجب است!!؟ شیاسی بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت صادقانه در والیبال استان اصفهان دارد و از چهره های مطرح این رشته ورزشی است که همواره در برگزاری مسابقات تحت عناوین مختلف پیشقدم بوده اما متأسفانه چند سالی است که از سوی هیاُت والیبال این شهرستان مورد بی مهری قرار گرفته است!!؟ هواداری نیوز حامی ورزشکاران نونهال،نوجوان، جوان و مربیانی که کار سازندگی می کنند با یک خدا قوت زحمات وخدمات آقای شیاسی را ارج می نهد.



نظرات بگذارید...

Top