خروش مردم شهر خورزوق با شعار مرگ بر آمریکا

خروش مردم شهر خورزوق با شعار مرگ بر آمریکا
به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی، مردم شریف خورزوق در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان حضور گسترده ای داشتند و درتقارن روز ملی استکبارستیزی امسال با تحولات اخیر فلسطین و نسل‌کشی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده بودتا راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستارتوقف کفوری حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه باشند.

به‌گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی خورزوق، امروز مردم، مسئولان شهر خورزوق ، پیر و جوان، دانشجو یان و دانش آموز ان پا به پای همه با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بردهان  یاوه گویان استکبار بزنند و نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی اعلام کنند و ثابت نمایند تا آخرین قطره خون خود پای  آرمانهای والای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده اند.
دانش‌آموزان نیز با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از کودک‌کشی آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم خبیث صهیونیستی نشان دادند.
مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سایر شهرهای کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی نامگذاری شده است همزمان با سراسر کشور در خورزوق برگزارشد.
این راهپیمایی  از پارک معلم آغاز شد و باشعارهای ضد استکباری از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه شد
اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top