زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشي ملت شاهین شهر افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشي ملت شاهین شهر افتتاح شد
زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشي ملت شاهین شهر با حضور آقای دکترسیدرضا مرتضوی استاندار محترم اصفهان، دکتر جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شهرستان شاهین‌شهر ومیمه و شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی این شهرستان افتتاح شد.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان،  در این مراسم که صبح امروز پنجشنبه یازدهم آبان ماه برگزار شد، پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه بزرگ ملت شاهین شهر پس از سال ها به مرحله بهره برداری رسید. گفتنی است در حاشیه این مراسم، استاندار اصفهان از روند آماده‌سازی استخر مجموعه ورزشی ملت ان شهرستان دیدن کرد.
دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حاشیه آئین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی استاندارد مجموعه ورزشی ملت شاهین شهراظهار داشت: از همه عزیزانی که در مسیر افتتاح و بهره‌برداری این پروژه ورزشی قدم برداشته‌اند کمال تشکر و قدردانی دارم.
رئیس شورای عالی ورزش استان تصريح کرد: با اتمام پروژه‌های ورزشی، فضای مطلوب و مناسبت‌تری برای فرزندان این مرز و بوم مهیّا می‌شود تا بتوانند در بارور کردن و به نتیجه رساندن استعدادهای خود گام‌های موُثری بردارند.
ایشان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز هشت پروژه ورزشی جدید در شاهین‌شهر افتتاح گردیده است ، خاطر نشان کرد: در سفر امروز خود به شهرستان شاهین شهر، صبح امروز نیز در شهر وزوان یک زمین چمن مصنوعی که بهره‌برداری رسیده بود را افتتاح کردیم تا در اختیار ورزش دوستان قرار گیرد؛ همچنین دیداری از استخر مجموعه ورزشی ملت داشتیم که ان‌شاءلله با تدابیری که مقامات و مسئولین شهرستان انجام داده‌اند در حداقل زمان ممکن به بهره برداری برسد.
استاندار اصفهان در پایان با بیان اینکه هزینه کردن در ساخت و ساز ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: با افتتاح پروژه‌های ورزشی به دنبال مهیّا کردن شرایط مطلوب برای ورزشکاران و دیگر اقشار هستیم تا جامعه‌ای شاد و پُر نشاطی داشته باشیم.



نظرات بگذارید...

Top