۱۱۱ گل برای ستاره آسیایی در لیگ جزیره

۱۱۱ گل برای ستاره آسیایی در لیگ جزیره
ستاره کره‌ای تاتنهام با گلی که در دیدار برابر کریستال‌پالاس به ثمر رساند شمار گل‌هایش در لیگ جزیره را به عدد ۱۱۱ رساند تا با سادیو مانه برابری کند.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از اسپورت، تاتنهام در آغاز هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال‌پالاس رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام در این بازی بود که توانست در دقیقه ۶۶ گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند تا صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی ادامه داشته باشد.

ستاره کره‌ای تاتنهام با گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌هایش در لیگ برتر انگلیس را به عدد ۱۱۱ رساند. سون با این تعداد گل به رکورد سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول، رسید. مانه در ۲۶۳ بازی با پیراهن لیورپول و ساوتهمپتون توانست به رکورد ۱۱۱ گل برسد این در حالی است که سون در ۲۷۸ بازی توانست این تعداد گل را به ثمر برساند. همه گل‌های سون هیونگ مین با پیراهن تاتنهام در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسیده شده است.

او بعد از جدایی هری کین به ستاره خط حمله تاتنهام تبدیل شده است و در فصل جاری هفت گل برای تیمش به ثمر رسانده است تا بعد از ارلینگ هالند و محمد صلاح بهترین گلزن این رقابت‌ها باشد.

تاتنهام با برد جمعه‌شب اختلافش با منچسترسیتی، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، را به پنج امتیاز رساند البته شاگردان پوستج‌اوغلو یک بازی بیشتر نسبت به همشهری‌ها انجام داده‌اند.



نظرات بگذارید...

Top