آقا یحیی! آیا آن باند رسانه‌ای نامعلوم در درگیری «کنعانی‌زادگان» و رفیعی هم نقش داشت؟

آقا یحیی! آیا آن باند رسانه‌ای نامعلوم در درگیری «کنعانی‌زادگان» و رفیعی هم نقش داشت؟
بر سر یک ضربه ایستگاهی در دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان بین کنعانی زادگان -مدافع پرحاشیه پرسپولیس- و همبازی‌اش سروش رفیعی، یک درگیری لفظی شدید رخ داد که با وساطت همبازیان‌شان ختم شد و تعویض هر دو بازیکن را در بین دو نیمه درپی داشت.

عبدالله دارابی/ به گزارش هواداری نیوز؛ یحیی گل‌محمدی که برای حمایت از مدافعش در قضیه فخر فروشی بابت خودروهای گران قیمت -که حواشی بسیاری ازجمله موضع‌گیری قهرمانان کشتی ایران را در پی داشت- به مانند حمایت سابقش از این بازیکن در ماجرای غیراخلاقی معروف به اتوبوس تیم ملی و مخالفت با تنبیه وی، فرافکنانه به پشتیبانی از کنعانی‌زادگان روی آورد، با اشاره‌ای مختصر به نقش بازیکنش در ایجاد این حواشی، یک باند رسانه‌ای را مسبب این قضیه جهت لطمه زدن به پرسپولیس دانست! باندی که تا زمانی که توسط وی افشا نشود نمی‌توان خیالی بودن و حتی فرافکنانه بودن آن را رد کرد. حال سوال اینجاست که؛ آیا از منظر سرمربی سرخ‌پوشان آن باند رسانه‌ای نامعلوم در درگیری مذکور در رقابتی آسیایی و بر سر زدن یک ضربه ایستگایی نیز نقش داشته است؟

البته حداقل آشنایی با رفتارها و مواضع گل‌محمدی و همچنین سایر مسئولان این باشگاه از مدیرعامل و عضو هیات مدیره تا سرپرست تیم، نشان از وفور چنین رفتارهایی ازسوی ایشان برای فرافکنی، رهایی از حواشی و اختلافات خودساخته و حتی سوق دادن حواشی به سمت رقبا به جهت کسب آرامش درونی خود دارد. موید این ادعا را می توان با کنکاشی در رفتار و گفتار آنها در همین چند فصل اخیر و به کرات مشاهده کرد. باید دید اگر این درگیری مانند قضیه فخرفروشی خودرویی مدافع سرخ‌پوشان، منجر به تبعات و واکنش‌هایی شد، باز هم عواملی خیالی چون باند رسانه ایی و نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و... نقش دارند و مقصر هستند؟ و عجبا که این تیم از این مواضع فرافکنانه به امیال و اهداف خویش نیز رسیده است!



نظرات بگذارید...

Top