بازدید فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان از نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان

بازدید فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان از نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان
سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان با همراهی دکتر جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان از نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در گلستان شهدای اصفهان بازدید به عمل آورد.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سردار فدا در حاشیه این بازدید در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته تربیت بدنی گفت: از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری همایش باستانی کاران و برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان قدردانی می‌کنیم. این نمایشگاه ظرفیت خوبی برای نمایش و عرضه توانمندی‌ها، قابلیت ها و افتخارات هیات های ورزشی است و امکان خوبی برای استعدادیابی جوانان و نوجوانان به حساب می آید.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با تقدیر از عوامل برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: از محاسن این نمایشگاه حضور سمن‌های جوانان در کنار هیات های ورزشی و همچنین نامگذاری غرفه ها به نام شهدای ورزشکار بود که این خود کمک به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.
سردار فدا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم غزه اظهار داشت: قهرمانان واقعی مردم ایران شهدا هستند که بهترین الگو برای مردم به ویژه جوانان به حساب می‌آیند.



نظرات بگذارید...

Top