در نشست خبری مجمع خیّرین ورزشیار چه گذشت؟

در نشست خبری مجمع خیّرین ورزشیار چه گذشت؟
مدیرعامل مجمع خیّران ورزشیار اصفهان با این اشاره که تاکنون ۱۲۰پروژه ورزشی با کمک خیّرین ورزشیار در شهرها وبخش های مختلف استان اصفهان به اتمام رسیده است، گفت: ۱۶۳ پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان های مختلف استان اصفهان وجود دارد.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ محمدرضا کُربکندی ملقب به (آقا رسول) مدیر عامل مجمع خیّرین استان اصفهان عصر روز دوشنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به تاُسیس مجمع خیّرین ورزشیار استان اصفهان در سال ۱۳۹۱ ، ابراز امیدواری کرد که با کمک رسانه های نوشتاری و گفتاری استان مردم و خیّرین وررزشیار را با فعالیت و راه های همکاری با این مجموعه بیش از پیش آشنا کنند و از عموم مردم خیّر ونیکوکار دعوت به همکاری برای تکمیل و راه اندازی پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان اصفهان نمایند. نخستین جشنواره خیّرین ورزشیار استان اصفهان سه شنبه نهم آبان ماه امسال در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان واقع در میدان فیض برگزار خواهد شد.
مدیر عامل مجمع خیّرین ورزشیار در پایان اظهاركرد این مجمع نیاز به مشارکت مردم شریف و خداشناس استان اصفهان در راستای کمک به جامعه ورزش و تکمیل پروژه‌های ورزشی برای افزایش سرانه ورزش اصفهان دارد.
محمدرضا لوافان فرزند خلف مرحوم حاج محمد لوافان که از خیّرین مدرسه ساز و ورزشیار بشمار می آید که در احداث آکادمی بسکتبال جنب خانه بسکتبال اصفهان پیشقدم شد، و اینک به عنوان نایب رئيس مجمع خیّران ورزشیار استان اصفهان با اعضای مجمع همکاری دارد، درنشستی که اعضای مجمع خیّرین ورزشیار با اصحاب رسانه داشتند گفت: خیّرین نیک اندیش بسیاری در بخش های مختلف این استان حضور دارند که دارای توانائی مالی خوبی برای کمک به احداث و یا تکمیل و بهره برداری از اماکن ورزشی می باشند که تاکنون کمک های چندانی در زمینه کارهای خیر ورزشی انجام نداده اند.
محمدرضا لوافان در ادامه گفت: نام افرادی که در کار خیر قدم برمی دارند در اذهان عمومی برای هميشه ماندگار می ماند وکسانی که کارهای خیر خواهانه انجام می دهند از جمله مقربان درگاه الهی هستند. به ویژه کسانی که درجهت ارتقا ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی نظیر دیگر خیّرین مسجد ساز، مدرسه ساز و افرادی همچون حاج ابوالقاسم هرندی که با ایجاد بنیاد نیکوکاری ومرکز تشخیص و درمان بیماران سرطانی خدمت بزرگی به جامعه بهداشت و درمان کرده، نامشان در تاریخ افراد نیکوکار ثبت خواهد شد که از ارزش و جایگاه والایی برخوردار می شوند .
مضاف براینکه با احداث و افزایش فضاهای ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان مان با حضور در اماکن ورزشی از گرایش به فساد اخلاقی ومعضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد دور می مانند.
نایب رئیس مجمع خیّرین استان افزود: تعداد زیادی پروژه ورزشی توسط خیّران در اقصی نقاط استان اصفهان احداث یا در حال تکمیل است که برخی از آنها نیز در مرحله بهره برداری قرار دارند ولی نیاز به کمک مالی خیران است که سعی دارند حدالمقدور در این راه خیر گام بردارند.
لوافان با اشاره به اهمیت حمایت بانوان و همسران خیّرین برای انجام کار خیر، تصریح کرد: انجام هر گونه کار خیر درجهت ساخت وساز فضاهای ورزشی بدون حمایت و همراهی شما بزرگواران مقدور نیست و اجرائی نخواهد شد.
حسن اکلیلی هنرمند بزرگ واز مفاخران فرهیخته سینما، تاُتر و تلویزیون که مورد احترام عموم مردم مردم هنر دوست می باشد به عنوان عضو افتخاری مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان اظهار کرد: جامعه امروز ما بیش از گذشته به حمایت خیّرین از ورزش استان نیاز دارد.
استاد اکلیلی افزود: تعداد خیریه های استان اصفهان امروز چهار رقمی شده و به بیش از هزار خیریه رسیده که از بدو تولد تا پایان عمر همه را پوشش می دهند. وی در ارتباط با جشنواره خیران ورزش یار استان که یکی از بزرگترین جشنواره هایی است که بصورت کاملأ مردمی و با حضور خیّرین ورزشیار داخل و خارج از کشور هفته آینده در تالار اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد،از خیّرین توانمند و بزرگی در این استان حضور دارند که علاقمندان به انجام کارخیر در زمینه کمک به تکمیل وراه اندازی سالن های ورزشی در مناطق محروم می باشند دعوت کرد، ضمن حضور درجشنواره خیّرین ورزشیار، تا سرحد امکان نسبت به کمک برای تکمیل پروژه‌های ورزشی که واقعاً از جمله کار های ارزشمندی است پیشقدم شوند و در این برهه مجمع نیاز به نگاه مهربان خیران بزرگ دارد تا بچه هایمان با کمترین هزینه بتوانند از امکانات ورزشی که در اختیارشان قرار می گیرد استفاده کنند.
در ادامه آقای رحمانی خزانه دار مجمع به عملکرد مجمع در سال‌های گذشته اشاره داشت.
در پایان از مرحوم حاج محمد سلامتیان مدیر عامل پیشین مجمع یکی از نیکوکاران بنام واسوه سخاوتمندان سال‌های گذشته و برادران تجدد که از خیّرین خوشنام استان و بانیان احداث خانه کشتی و ساختمان مجمع خیران اصفهان به نیکی یاد شد و در مورد اطلاع رسانی و واریزی کمک ها ی مردمی شماره حسابی به شماره 829800188503 بانک سپه شعبه فردوسی بنام مجمع خیّرین ورزشیار اعلام گردید.



نظرات بگذارید...

Top