مجموعه بولینگ در شهرستان شهرضا احداث می شود

مجموعه بولینگ در شهرستان شهرضا احداث می شود
امیرحسین صمدانی رئیس هيأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در سفری که به اتفاق هیئت همراه به شهرضا از هیاُت بولینگ و بیلیارد این شهرستان دیدن کرد.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان: امیرحسین صمدانی در ابتدای ورود به این شهرستان، با حضور در امامزاده شاهرضا (ع) و مزار سردار شهید محمدابراهیم همت به مقام والای آنان و ادای احترام به شهدای والامقام با حضور در اداره‌ ورزش و جوانان شهرضا با حنید صالحی رئیس شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرضا دیدار و گفت‌وگو کرد و بر احداث مجموعه بولینگ و بیلیارد در این شهرستان تأکید نمود.
صمدانی همچنین در این سفر از باشگاه بیلیارد جدید الاحداث این شهرستان را به مناسبت گرامیداشت هفته‌ تربیت بدنی و ورزش افتتاح کرد تا سرانه‌ی ورزشی شهرستان در رشته‌ بیلیارد افزایش یابد.
رئیس هيأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ضمن بازدید از باشگاه‌های فعال شهرستان در پایان سفر خود درجمع خبرنگاران گفت: شهرستان شهرضا جزو شهرستان‌های پیشتاز در رشته‌ی اسنوکر در سطح استان بوده است و بیش از پیش باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.
صمدانی ضمن اشاره به دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرضا، بر احداث مجموعه ورزشی بولینگ تأکيد داشت و بنا شد هماهنگی‌ها و جانمایی لازم صورت پذیرد تا هرچه زودتر با ورود هیأت شهرستان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد احداث مجموعه اختصاصی ورزش بولینگ و بیلیارد در شهرضا باشیم تا این رشته مورد علاقه مردم بیش از پیش در این شهرستان شکوفا شود.
اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top