پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران برابر چین

پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران برابر چین
تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه ۷۲ - ۴۲ این تیم را شکست داد.

به گزارش هواداری نیوز، در ادامه رقابت‌های بسکتبال با ویلچر مردان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو - چین، مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه  ۷۲ - ۴۲ این تیم را شکست داد.

مردان بسکتبال با ویلچر ایران اولین کوارتر بازی را با نتیجه مساوی ۱۵ -۱۵، دومین کوارتر ۲۰- ۱۰ و سومین کوارتر را با نتیجه ۱۸ -۴ و کوارتر چهارم با نتیجه ۱۹-۱۳ و در مجموع با نتیجه ۷۲- ۴۲ به  پایان رساند و پیروز میدان شد.

ملی‌پوشان ایران در اولین دیدار خود با نتیجه‌ ۹۱ بر ۳۳ برابر افغانستان به برتری رسیده بودند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در سومین دیدار خود روز سه‌شنبه ۲ آبان در ادامه بازی‌های مرحله گروهی خود به مصاف تیم فیلیپین می‌رود.

در ادامه این بازی‌ها تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران نیز در سومین دیدار مرحله گروهی خود ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم لائوس خواهد رفت.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو - چین از روز دوشنبه (یکم آبان) آغاز می‌شود و تا ششم آبان ادامه خواهد داشت.

آمده‌ایم قهرمانی را تکرار کنیم

محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران پس از برتری مقابل چین اظهار کرد: چین یکی از تیم‌های سخت در گروهمان بود که دیروز هم تایلند را شکست داده بود. بازی در لحظاتی گره خورد و کوارتر اول سوت‌ها به نفع حریف بود، اما با تعویض‌هایی که داشتیم، بازی را کنترل کردیم. خوشبختانه ترکیب دوم جواب داد و در میدان از حریف پیش افتادیم و در نهایت توانستیم نتیجه خوبی رقم بزنیم. امیدوارم بازی خوبی مقابل ژاپن داشته باشیم و در نهایت در فینال با کره جنوبی هم پیروز شویم.

وی درباره شانس تکرار قهرمانی دوره گذشته گفت: واقعا قابل پیش بینی نیست. ژاپن به عنوان نایب قهرمانی پارالمپیک توکیو به کره باخت. ما به اینجا آمده‌ایم تا قهرمانی خود را تکرار کنیم.

بیگدلی: بازی‌های بعدی را هم با قدرت پشت سر خواهیم گذاشت

بیگدلی، بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از پیروزی مقابل چین گفت: باتوجه به اینکه چین از شرایط میزبانی استفاده می‌کرد، اول بازی به مشکل خوردیم ولی ما هدف مشخصی داریم و برای قهرمانی آمده‌ایم. بچه‌ها خیلی سریع به خودشان آمدند و موفق شدیم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: ان‌شاءالله بازی‌های بعدی را هم با قدرت پشت سر خواهیم گذاشت تا به قهرمانی برسیم.



نظرات بگذارید...

Top