پشت خط زن گیتی‌پسند به هاتای ترکیه پیوست

پشت خط زن گیتی‌پسند به هاتای ترکیه پیوست
پس از مذاکرات انجام شده و بنا به درخواست باشگاه هاتای ترکیه و موافقت مدیران گیتی پسند محمد بربست یار پشت خط زن والیبال این باشگاه به تیم هاتای ترکیه پیوست.

به گزارش هواداری نوز به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند پسند اصفهان، این گزارش حاکی است فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه با انجام ۷ دیدار در شهر های مختلف آغاز می شود و تیم والیبال گیتی‌پسند در این روز از ساعت ۱۶ در سالن شهدای مخابرات اصفهان میزبان شهرداری ارومیه است.
گیتیزن‌ها فصل گذشته نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه کردند که با عملکردی خوب مقابل تیم‌ها قدرتمند به عنوان تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر لقب گرفت، اما مقابل تیم‌های پائین جدول نتیجه نگرفتند و در نهایت به پلی آف صعود نکردند و باقرار گرفتن در جایگاه نهم جدول به کار خود پایان دادند.
درتیم گیتی پسند برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، با نظر مستقیم سعید عقیلی سرمربی تیم محمد بر بست، ادریس دانش‌فر، وحید ریگی، احسان زینعلی، عرفان مرادی و امیر کرمی از جمع قرمزپوشان اصفهان جداشدند و بهنام حاجی پور، علی زارع، محمدبیاتی، الوالفضل مهدیان، سعید آقاجانی و پژمان رضوانی به این تیم پیوستند.
ضمن اینکه محمدحسین نجاتی و احسان مهربان فرد به عنوان مربی به کادرفنی تیم والیبال گیتی‌پسند اضافه شدند.
بازیکنان تیم والیبال گیتی‌پسند در فصل ۱۴۰۳ - ۱۴۰۳ لیگ برتر را : هومن باقری (کاپیتان) آرمین رنجبر؛ علی زارع؛ مرصاد آقاجانی؛امیرحسین ساداتی مصطفی رئیسیان، محمدرضا مشیدی؛ مهران توانا؛ بهنام حاجی‌پور؛ محمد بیاتی؛سعید آقاجانی؛ رمضان صحبتی؛ شادمهر کمایی ؟؛شایان اژدر؛ ابوالفضل مهدیان و علی باقری تشکیل می دهند اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top