ژیمناستیک اصفهان در مسیر توسعه

ژیمناستیک اصفهان در مسیر توسعه
مجمع عمومی سالیانه هیاُت ژیمناستیک استان اصفهان با حضور عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، احمد مرادی‌هرندی سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی، غفوری رئیس بازرسی و خانم زهره مردانی رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان و اعتباریان مدیر روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز گذشته در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار گردید.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ در ابتدا احمد مرادی‌هرندی سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در این مراسم پیشاپیش هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت و اظهار کرد: هيأت ژیمناستیک استان اصفهان چند سالی بود که با سرپرستی اداره می‌شد و این موضوع، حواشی زبادی را در روند توسعه این رشته مادر، در حوزه های همگانی و قهرمانی ایجاد کرده بود، که پس از برگزاری مجمع انتخاباتی سجاد نکویی با اخذ بیشترین راُی برای مدت چهارسال به عنوان رئیس هيأتژیمناستیک استان اصفهان انتخاب شد که طی ۱۵ ماه گذشته، شاهد رشدو دگرگونی خوبی در این هیاُت هستیم و اتفاقات خوبی راهم شاهد بودیم که می‌توان به درخشش ورزشکاران اصفهانی در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر اشاره کرد.
وی در پایان از شرکت کنندگان در این جلسه خواست تا از نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان استان اصفهان که از ۲۶ الی ۲۸ مهرماه وبا همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن بزرگ گلزار شهدا از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می شود دیدن کنند.
عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران نیز در این مجمع گفت: استان اصفهان در ژیمناستیک همچون دیگر رشته‌های ورزشی بسیار فعال و سرآمد است و با توجه به لحاظ منابع انسانی در حوزه قهرمانی، همگانی و زیرساخت‌ها در همه عرصه‌های ورزش به ویژه ژیمناستیک بسیار فعال بوده است.
وی افزود: همه خانواده ژیمناستیک استان اصفهان برای توسعه این رشته در حوزه‌های همگانی و قهرمانی باید کنار هم باشند و در این راه به سجاد نکوئی رئیس پرتلاس هيأت کمک نمایند.
وی افزود انصافاً آقای نکوئی با جدیت و پشتکار و پیگیری‌های متداوم و مستمرخود، شرایط خوبی را برای ژیمناستیک این استان فراهم کرده است.
حقدادی با اشاره به اینکه صنایع و باشگاه‌های بزرگی در استان اصفهان وجود دارد، افزود: امیدوارم شاهد تیم‌های اصفهانی در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ با حمایت اسپانسرهای این صنایع و باشگاه‌ها باشیم، چرا که ژیمناستیک جزو رشته‌های پایه است و جدا از بحث قهرمانی می تواند اکثر رشته‌های ورزشی را تقویت کند.
وی خاطر نشان کرد: عواید تقویت ژیمناستیک در بُعد همگانی و قهرمانی در خیلی از رشته‌ها در آینده ظهور و بروز خواهد کرد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران در پایان تاُکید کرد: فدراسیون نیزر همانند اداره کل ورزش و جوانان استان از سجاد نکوئی و زیرمجموعه کاریشان در راستای رسیدن به اهداف مدنظر، حمایت خواهیم کرد.
در این مجمع الهام صانعی با کسب ۱۹ راُی از ۱۹ راُی ماُخوزه َ به عنوان نایب رئیس، جواد نجفی با ۱۹ راُی به عنوان خزانه‌دار، احمد آقاخان ، الهه مشتاقی‌فرد و بهزاد جهانگیری نیز به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.



نظرات بگذارید...

Top