وعده بزرگ مربی سازنده یزدانی؛ اگر «حسن» تیلور را نبُرد، مرا از ایران بیرون کنید!

وعده بزرگ مربی سازنده یزدانی؛ اگر «حسن» تیلور را نبُرد، مرا از ایران بیرون کنید!
مربی سازنده حسن یزدانی می‌گوید فقط او در ایران می‌تواند راه شکست دیوید تیلور را به این کشتی‌گیر نشان دهد.

به گزارش هواداری نیوز؛ همت مسلمی، مربی سازنده حسن یزدانی که قبلا سابقه حضور در اردوی تیم ملی به عنوان مربی را هم داشته، برخلاف برخی اظهارنظرها اعتقاد دارد این کشتی‌گیر به هیچ عنوان تمام نشده و همچنان می‌تواند طلای جهان و المپیک را با شکست دیوید تیلور برای خود کند. همت مسلمی که چندی قبل هم به عنوان مربی در تیم ملی هند حاضر بود، با اعتماد به نفس بالایی می‌گوید راه شکست تیلور را بلد است و تنها مربی‌ای که در ایران می‌تواند در این راه به حسن یزدانی کمک کند، خودش است.

در ابتدا از این مربی سازنده جویباری در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2023 پرسیدیم. مسلمی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: "باید هر شش سهمیه المپیک را در جهانی می‌گرفتیم. مثلا در 74 کیلو یونس امامی یک کشتی‌گیر توانمند است، اما مشخص نیست چرا نتوانست در این وزن حتی به سهمیه برسد. در سبک وزن هم سال‌هاست مشکل داریم و متاسفانه نتوانستیم یک کشتی‌گیر خوب را بعد از حسن رحیمی تحویل دهیم. امیدوارم در این فاصله کم تا المپیک نقاط ضعفی که وجود داشته را رفع کنند تا کشتی ایران بتواند بهترین نتیجه را بگیرد."

وی در ادامه در خصوص انتقادها به کادرفنی تیم ملی عنوان کرد: "مربیان سازنده جایشان در تیم ملی خالی است. چطور می‌بینید کشتی‌گیران بزرگی همچون طاها آکگول و تیلور مربیان شخصی خودشان حتی در مسابقات جهانی هم کنارشان هستند. من که حسن یزدانی را تحویل جامعه کشتی دادم و 9 مدال جهانی و المپیکی دارد، حقم نیست در کادرفنی باشم؟ متاسفانه برخی مربیانی که هم اکنون در کنار پژمان درستکار قرار گرفته‌اند، دنبال رزومه‌سازی برای خودشان هستند. می‌گویند فلان مربی را آوردیم که خیمه زدن به کشتی گیران یاد بدهد. در مسابقات اخیر واقعا خیمه زدن کشتی گیران ایرانی بهتر شده بود؟ رفته‌اند مربی روس آوردند و می‌گویند قرار است سر و گردن گیری یاد بدهد. این بود سر و گردن گیری گلیج، امیرمحمد و حسن یزدانی؟"



نظرات بگذارید...

Top