پایان مسابقات کشوری جایزه بزرگ گلف

پایان مسابقات کشوری جایزه بزرگ گلف
بعد از دو روز رقابت، مسابقات کشوری جایزه بزرگ گلف "جام چی‌چست" به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش هواداری نیوز؛ رقابت‌های گلف جایزه بزرگ ارومیه "جام چی‌چست" با حضور ۳۵ گلفر تراز اول کشور در دو بخش آقایان و بانوان در زمین گلف روستای تبت از روستاهای تابعه ارومیه برگزار شد.

در بخش آقایان که ۲۳ گلفر حضور داشتند، سعید براتی از مسجد سلیمان با اسکور ۱۳۵ مقام نخست را کسب کرد و سجاد کرم‌پور با اسکور ۱۳۶ از تیم آذربایجان‌غربی عنوان دوم و سبحان سلیمانی با اسکور ۱۳۷ از مسجد سلیمان سوم شدند.

در بخش بانوان که ۱۲ گلفر رقابت کردند، زهره هژبرپور از اصفهان با اسکور ۷۸ عنوان قهرمانی را کسب کرد و معصومه زهتاب با اسکور ۷۹ از مسجد سلیمان و گیتی علیزاده با اسکور ۸۱ از آذربایجان‌شرقی دوم و سوم شدند

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، سجاد خوبدل سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و اصغر ادهمی سرپرست هیات گلف استان و سیدمحمد علویون مسئول کمیته فنی برگزار شد احکام و جوایز نقدی نفرات برتر و حکم حضور همه شرکت‌کنندگان اهدا شد.



نظرات بگذارید...

Top