ماشاریپوف هم از استقلال هایجک شد!

ماشاریپوف هم از استقلال هایجک شد!
رسانه های ازبکستانی و یونانی مدعی هستند که جلال الدین ماشاریپوف راهی تیم پانسرایکوس شده است.

به گزارش هواداری نیوز؛ در شرایطی که جلال الدین ماشاریپوفجدیدترین گزینه استقلال برای تقویت بخش هجومی تیم بود و حتی گفته می شود که طرفین مذاکرات مثبتی نیز داشته اند، اما رسانه های ازبکستان و یونان اخبار دیگری را در مورد سرنوشت این بازیکن منتشر کرده اند.

وب سایت اسپورت ازبکستان در خبری با تیتر "تیم بعدی ماشاریپوف مشخص است؛ باشگاه جدید او ایرانی نیست!" نوشت: بالاخره مشخص شد جلال الدین ماشاریپوف که قرارداد خود با النصر را فسخ کرده، در کجا به کار خود ادامه می دهد.

ماشاریپوف به باشگاه یونانی "پانسرایکوس" منتقل خواهد شد. انتظار می رود که این باشگاه به زودی از طریق صفحه رسمی خود، جذب وینگر ازبکی را اعلام کند. این تیم در حال حاضر در رده هشتم جدول مسابقات کشوری قرار دارد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر دریافت پیشنهاداتی برای وینگر 30 ساله از چند باشگاه به گوش می رسید. به ویژه از سوی کشورهایی مانند ترکیه و ایران، علاقه زیادی به جذب ماشاریپوف وجود داشت.

وب سایت گاتزتا یونان نیز با انتشار خبر مشابهی نوشته است: وینگر 30 ساله ازبکی در آستانه آمدن به یونان و بازی برای پانسرایکوس است. این باشگاه برای اضافه کردن یک وینگر به تیم خود، در "بازار نقل و انتقالاتِ" بازیکنان آزاد حرکت می کند و به گفته یک منبع، پرونده جلال الدین ماشاریپوف به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که صفحه اینستاگرامی باشگاه پانسرایکوس نیز با انتشار پستی از یک بازیکن جدید با شماره 10 از جذب ماشاریپوف خبر داده است تا بدین ترتیب یکی دیگر از گزینه های جواد نکونام هایجک شود!



نظرات بگذارید...

Top