حدود ۲۰ درصد کاروان بانوان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ از استان اصفهان هستند

حدود ۲۰ درصد کاروان بانوان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ از استان اصفهان هستند
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: حدود ۲۰ درصد از کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در بخش بانوان از استان اصفهان هستند.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، زهره مردانی در این ارتباط اظهارداشت: ۱۵ بانو از استان اصفهان متشکل از ۱۳ ورزشکار، یک مربی و یک داور، تیم‌های ملی را در این دوره از رقابت‌های آسیایی هانگژو همراهی می‌کنند.  این نفرات در ۱۰ رشته حاضرند و از اولین روز مطابق با برنامه رقابت‌ها به مصاف حریفان می روند.
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان افزود: به توانایی بانوان در این مسابقات ایمان داریم و بی تردید کسب مدال‌های مختلف از سوی بانوان ورزشکار اصفهانی محقق خواهد شد.
خانم مردانی تصریح کرد: اردوهای آماده سازی و تمرینات ورزشکاران تا روزهای قبل از اعزام به مسابقات ادامه داشت و نفرات در مجموع با آمادگی مطلوب راهی هانگژو چین شده اند.
وی با اشاره به حمایت از ملی پوشان خاطرنشان کرد: به نفرات اعزامی کمک خرجی سفر اختصاص دادیم تا از لحاظ مالی بخشی از نیاز آنان رفع شود و با شرایط بهتری برابر حریفان حضور یابند.



نظرات بگذارید...

Top