علی ارسلان پس از برنز جهانی؛ مازنی‌ها ببخشید!

علی ارسلان پس از برنز جهانی؛ مازنی‌ها ببخشید!
علی ارسلان که به عنوان نماینده صربستان در مسابقات جهانی کشتی فرنگی بلگراد شرکت کرد، موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

به گزارش هواداری نیوز؛ علی ارسلان پس از کسب مدال برنز در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دست خالی برنمی‌گردم. البته من برای مدال طلا به این مسابقات آمده بودم. دیروز خیلی به من فشار وارد شد. من 10 بدنم روز درگیر ویروس بودم و با عفونت به مسابقات آمدم و یک دقیقه آخر چشم‌هایم هیچ چیزی را نمی‌دید و کشتی‌گیر مجارستانی هم باورش نمی‌شد.

او در ادامه گفت: به هر ترتیب تمام شد و توانستم مدال دومم را در مسابقات جهانی بگیرم. خیلی دوست داشتم در فینال با دانیال سهرابی کشتی بگیرم؛ او برادرم است و اصلا هیچ داستان دیگری نیست. من با رضایت فدراسیون آمدم که برای صربستان کشتی بگیرم و کاری به هیچ چیزی ندارم.

ارسلان همچنین عنوان کرد: من از شهر آمل، استان مازندران و کشور ایران به صربستان آمدم و هیچ‌ وقت اصالتم را فراموش نمی‌کنم. هر چه دارم از آن آب و خاک دارم و مخلص همه هستم. من را ببخشید که نتوانستم طلا بگیرم.

وی در پایان با اشاره به اینکه کسب مدال برنز در مسابقات جهانی یک مقدمه خوب برای المپیک است، درباره این مسابقات گفت: درباره برنامه المپیک هیچ چیز نمی‌دانم. انشالله که همه چیز خوب پیش برود.



نظرات بگذارید...

Top