بهارستان قهرمان شد

بهارستان قهرمان شد
۹۰۰ رزمی کار در بیست وپنجمین دوره مسابقات هنرهای رزمی نینجوتسو استان اصفهان شرکت داشتند که روز گذشته (جمعه ۳۱ شهریور ماه) با قهرمانی تیم بهارستان به پایان رسید.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی نینجوتسو استان اصفهان، انتخابی مسابقات کشوری در استایل هنرهای فردی، فوکیا جوتسو، شوریکن جوتسو و کاتا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن ولایت سپاهان‌شهر برگزار شد که در مجموع امتیازات تیم شهر بهارستان به مقام قهرمانی رسید، تیم لنجان دوم شد و شهرستان خمینی شهر به نقام سومی بسنده کرد. در حاشیه برگزاری این مسابقات داریوش ملکی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات پیرامون رقابت‌ها اظهار گفت: در مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی نینجوتسو استان اصفهان ۱۴ شهرستان با بیش از ۹۰۰ ورزشکار حضور داشتند که برترین ها انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
مسئول سبک نینجوتسو استان اصفهان با بیان اینکه ۲۸ مربی فعال استان اصفهان در این مسابقات حضور دارند؛ افزود: نینجوتسو از سال ۱۳۸۹ در استان اصفهان پایه‌گذاری شده است و با قاطعیت می‌توان گفت اصفهان یکی از قطب‌های پر قدرت این رشته در ایران می باشد و درحال حاضر ۶۰۰۰ هنرجو تحت پوشش و بیش از ۸۵ مربی در این سبک‌ها فعالیت دارند و ۹ دوره اصفهان سکوی قهرمانی مسابقات را از آن به خود اختصاص داده است.
ملکی در ارتباط با برگزاری مسابقات آسیایی گفت: آخرین دوره مسابقات کشوری سال گذشته در اصفهان برگزار شد و به نوعی انتخابی تیم ملی به شمار می‌رفت که برای حضور در مسابقات آسیایی در انتظار کسب مجوز از شورای برون مرزی هستیم.
وی افرود: در ابتدای اسفند ماه مسابقات آسیایی را به میزبانی کشور مالزی پیش رو خواهیم داشت که می‌توان گفت ۴۰ درصد از اعضای تیم‌ملی در استایل هنرهای فردی، فوکیا و شوریکن از بازیکنان استان اصفهان می باشند.
مسئول سبک نینجوتسو استان اصفهان با بیان اینکه امیدوار هستیم میزبانی مسابقات کشوری برای چهارمین بار در اصفهان برگزار شود، گفت: رشته نینجوتسو نینجا زیر نظر فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی است و در اصفهان نیز با همکاری حمیدرضا پارسی‌منش رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان توانستیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.
عکس: احسان حسین آبادی



نظرات بگذارید...

Top