شهربانو منصوریان: به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی امیدواریم

شهربانو منصوریان: به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی امیدواریم
عضو اصفهانی تیم ملی ووشو بانوان ایران گفت: به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی هانگژو چین امیدواریم و برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهربانو منصوریان درباره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: سال قبل برای حضور در این مسابقات تمرینات خوبی را سپری کردیم اما به دلیل لغو بازی‌ها و برگزاری آن در سال‌جاری، شش ماه اخیر تمرینات را از سر گرفتیم و اکنون به مرز آمادگی رسیه ایم.
بانوی ووشوکار اصفهانی با بیان اینکه از لحاظ روحی روانی نیز آماده هستیم، افزود: با همین روحیه در اردوهای پرفشار و جلسات تمرینی سختی حضور یافتیم.
وی تصریح کرد: حمایت رئیس فدراسیون در مدت اخیر سبب گردید تا اعضای تیم در شرایط مطلوبی تمرین کنند و برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.
شهربانو منصوریان با بیان اینکه چین رقیب جدی و اصلی ایران است، ادامه داد: ووشوکاران ویتنام و هند نیز از توانایی بالایی برخوردارند، از سوی دیگر اعضای تیم ملی اندونزی با چینی‌ها تمرین می‌کنند بنابراین باید آنان را نیز مبارزانی توانمند به حساب آوریم.



نظرات بگذارید...

Top