نگاه ما به مسابقات المپیک است

نگاه ما به مسابقات المپیک است
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان با اشاره به هدف‌گذاری کشتی سپاهان برای سالیان آتی، گفت: نگاه ما به المپیک است و هدف‌مان این است که بتوانیم با حمایت‌های باشگاه سپاهان و هيأت کشتی استان اصفهان در رده‌های نونهالان ،نوجوانان و جوانان نمایندگان شایسته‌ای از استان اصفهان به تیم ملی معرفی کنیم.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، رسول جزینی سرمربی تیم کشتی فرنگی باشگاه سپاهان یا اشاره به هدف‌گذاری کشتی سپاهان برای سالیان آتی، اظهار کرد: نگاه ما به المپیک است و هدف‌مان این است که بتوانیم با حمایت‌های باشگاه و هيأت کشتی استان در رده‌های نونهالان ،نوجوانان و جوانان نمایندگان شایسته‌ای از استان اصفهان به تیم ملی معرفی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: مسابقات امسال شرایط خاصی دارد و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به نظر من با وجود شرکت روسیه در این مسابقات سخت‌ترین سال المپیک و قهرمانی جهان را داریم، اما هیچ کدام از این شرایط باعث کم شدن انگیزه و شایستگی کشتی‌گیران تیم ملی ما نخواهد شد و ما می‌توانیم با استفاده از اندوخته های تجربی خودمان حتی قهرمان جهان شویم.
ملی‌پوش کشتی فرنگی‌ پیشین اصفهان با اشاره به موانع این رشته، افزود: زندگی یعنی مانع، ولی خوشبختانه مانعی که قابل حل نباشدنداریم و تنها مانع ما در این مسیر نبود الگوی کشتی در استان است که به آن احتیاج داریم.
جزینی ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم بتوانیم در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان ملی‌پوشانی از این باشگاه واین استان داشته باشیم تا بقیه کشتی گیران هم بتوانند از آنها الگو برداری کنند و از تجربیات آن‌ها استفاده نمایند.
وی افزود: پیشرفت زیادی در ماه های اخیر داشتیم و در خصوص شرایط کشتی استان و آکادمی سپاهان کشتی گیران را به سنگ محک زدیم که امیدواریم مسابقات آینده تعیین کننده تلاشمان باشد و نشان دهد تاچه خد پیشرفت کرده‌ایم و تا چه میزان به اهدافمان رسیده‌ایم.
اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top