تیم محرمی به دنبال بازگرداندن مودریچ

تیم محرمی به دنبال بازگرداندن مودریچ
رئیس باشگاه دینامو زاگرب گفته است که تلاش خواهد کرد تا لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید را در ژانویه به باشگاه بازگرداند.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از ساکرنت، لوکا مودریچ هافبک ۳۸ ساله رئال مادرید، فوتبال خود را از دینامو آغاز کرد و اخیرا اعتراف کرده که به خاطر از دست دادن جایگاه اصلی خود در رئال مادرید ناامید شده است. یک سال از قرارداد این ملی پوش کروات باقی مانده و در صورت بهتر نشدن شرایط می تواند جدا شود.

پراس رئیس باشگاه دیناموزاگرب گفت: او در آخرین سال قراردادش است، البته زمستان امسال با او تماس خواهم گرفت. چطور دینامو نمی‌خواهد لوکا مودریچ برگردد؟ نمی‌توانم بگویم که دائماً با او در تماس هستم اما اعضای خانواده‌اش را می‌شناسم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که او را به خدمت بگیریم. بازگشت او به دینامو در پایان دوران حرفه‌ای‌اش منطقی است، چرا که نه؟ مطمئناً دینامو تمام تلاش خود را برای تحقق آن انجام خواهد داد.

طبق اعلام روزنامه اسپورت، مودریچ با پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی برای دو سال از لیگ عربستان مواجه شده بود. تیم عربستانی حاضر بود ۵۰ میلیون یورو در سال آن هم بدون کسر مالیات به مودریچ بدهد و ۲۰ میلیون یورو پاداش هم ضمیمه قرارداد او شود ولی مودریچ تصمیم به ماندن در رئال مادرید گرفت.

لوکا مودریچ یکی از بازیکنانی است که نامش در فهرست اولیه توپ طلا از سوی فرانس فوتبال قرار گرفته است. او با کرواسی به عنوان سومی جام جهانی در قطر رسید و همراه رئال مادرید کوپا دل ری را به دست آورد.



نظرات بگذارید...

Top