عقلانیت و منطق در رأی اعتماد به «کیومرث هاشمی»

عقلانیت و منطق در رأی اعتماد به «کیومرث هاشمی»
اکنون چشم ورزشی‌ها و میلیون‌ها علاقه‌مند به ورزش به مجلس است تا با رای بالا به وزیر پیشنهادی ورزش زمینه اقتدار آینده ورزش کشور را فراهم آورند.

سیدرضا فیض‌آبادی/ به گزارش هواداری نیوز؛ کیومرث هاشمی، با کوله‌باری از تجربه معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سازمان تربیت بدنی، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، سرپرستی فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا، نائب رئیسی فدراسیون فوتبال مدارس آسیا، نماینده ورزشی جمهوری اسلامی ایران در یونسکو، ‌رئیس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی کشور و‌ همچنین مدیر کل تربیت بدنی در دو استان همدان و یزد را در کارنامه ورزشی خود ثبت دارد. وی از ریاست هیات‌های ورزشی و ریاست ادارات ورزش شهرستان شروع کرده و در تمام این سال‌ها نقطه تاریکی در پرونده کاری‌اش دیده نمی‌شود. حقیقتاً نوعی اعتدال همراه با منطق توأم با اخلاق و وارستگی در شخصیت وی دیده می‌شود و با شاخصه‌هایی که گفتیم می توان پیش‌بینی کرد که رأی بالایی از مجلس بگیرد تا با قدرت ادامه دهد.

ورزش ما در سال دشواری قرار گرفته که از یک‌سو بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی که در حال آغاز شدن است و از طرفی ورزشکاران ایران برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند ضمن اینکه مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا یک رویداد مهم و تاثیرگذار در تمامی ارکان ورزش تلقی می‌شود، به اضافه امور جاری وررش که هر بخش آن یک دنیا دردسر و گرفتاری خاص خودش را دارد. روزی که بحث استعفای سید حمید سجادی مطرح شد همه ما نگران نفر بعدی بودیم. افرادی مطرح بودند که اسمشان و عملکردشان لرزه بر اندام می‌انداخت اما خوشبختانه رئیس جمهور به گزینه‌ای رسید که مورد اقبال خانواده ورزش و رسانه است. کیومرث هاشمی با شاخصه‌هایی که دارد فردی خوش برخورد و خوش اخلاق است و انتقادات سازنده را می‌پذیرد. یک نمونه اش انتخاب سرپرست موقت برای مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها بود که همان جلسه اول که خدمتشان بودیم این را مطرح کردیم و سایر همکاران هم تاکید داشتند و خیلی زود با دستور سرپرست وزارت ورزش و جوانان اجرایی شد.

اکنون چشم ورزشی‌ها و میلیون‌ها علاقه‌مند به ورزش به مجلس است تا با رای بالا به وزیر پیشنهادی ورزش زمینه اقتدار آینده ورزش کشور را فراهم آورند. خوشبختانه اخبار خوبی از خانه ملت به گوش می‌رسد. در هر حال رأی بالای مجلس در ادامه فعالیت وزیر ورزش تاثیر به‌سزایی دارد و منتظریم تا روز رأی اعتماد فرا برسد و تکلیف وزارت ورزش مشخص شود سپس پیشنهادات خودمان را خواهیم گفت چه اینکه برخی گلوگاه‌ها مثل شرکت توسعه پاشنه آشیل ورزش کشور شده و در مورد بازنشسته‌ها و کارشناسان خبره هم‌ حرف داریم که به بعد از رأی اعتماد موکول می‌کنیم‌.



نظرات بگذارید...

Top