اولین خرید تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید مشخص شد

اولین خرید تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید مشخص شد
طبق گزارش‌ها مدافع چپ بایرن تصمیمی برای تمدید قرارداد خود با این تیم ندارد و والدبباس با دقت شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد تا بتواند بازیکنی را که مدت‌هاست مورد توجه باشگاه است به ترکیب تیم اضافه کند.

به گزارش هواداری نیوز؛ رئال مادرید تیمی است که هیچ وقت دست از تقویت تیمش برنمی‌دارد و یکی از گزینه‌های اصلی مد نظر این تیم برای تقویت دفاع، آلفونسو دیویس است.

در نقل و انتقالات تابستان نام این بازیکن گهگاهی حول مادرید شنیده می‌شد اما از آنجایی که بایرن اجازه خروج فول بک خود را نمی‌داد هیچ وقت اقدامی رسمی برای او صورت نگرفت اما از آنجایی که این بازیکن قصد تمدید با باواریایی‌ها را ندارد گزینه اصلی رئالی‌ها برای نقل و انتقالات بعدی باقی ماند.

بدون شک آلفونسو دیویس تنها نام در لیست خرید رئالی‌ها نیست اما قطعاً یکی از مطلوب‌ترین و ضروری‌ترین گزینه‌های این باشگاه به حساب می‌آید تا بتواند تیم آینده‌داری را برای خود در کنار برنابئوی جدید بسازد.

پروژه ساخت خط میانی مستحکم برای 10 سال آینده برای رئالی‌ها به پایان رسید. به گزارش چابک آنلاین به نقل از مارکا؛ حالا زمان این است که سران سفیدپوشان دیگر پست‌های خود را نیز تقویت کنند. یکی از پست‌های تیم که نیاز اساسی به ترمیم دارد دفاع چپ است.

با آمدن فران گارسیا در کنار فرلاند مندی انتظار می‌رفت که توقعات سرمربی در این پست برآورده شود اما مصدومیت‌های پیاپی مدافع فرانسوی باعث شده که باشگاه پیشنهادی برای تمدید به این بازیکن ارائه ندهد و آلفونسو دیویس را به عنوان جایگزین در صدر لیست خرید در این پست قرار دهند.


حسین فراهانی

مضخرفه


حسین فراهانی

مضخرفه



نظرات بگذارید...

Top