بازگشت خواهران موسوی به سپاهان

بازگشت خواهران موسوی به سپاهان
فاطمه، مینا و سارا موسوی بازیکنان باتجربه و ستاره‌‌های چند سال‌ اخیر تیم ملی هندبال بانوان و تیم‌های لیگ برتری با توافق و عقد قراردادی رسمی و یکساله پس از سال‌ها دوری، دوباره به تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوستند، و پس از حدود ۱۰ سال این سه خواهر هندبالیست اصفهانی در کنار یکدیگر در یک تیم قرار گرفتند.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، طبق نظر مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و کادرفنی تیم هندبال بانوان این باشگاه، فاطمه، مینا و سارا موسوی بازیکنان باتجربه و ستاره‌‌های چند سال‌ اخیر تیم ملی هندبال بانوان و تیم‌های لیگ برتری که از آغاز دوران حرفه‌ای هندبال خود در آکادمی سپاهان رشد کردند و در سال‌های گذشته جزو بازیکنان اصلی تیم‌های خود محسوب می‌شدند، با توافق و عقد قراردادی رسمی و یکساله پس از سال‌ها دوری، دوباره به تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوستند و طلایی‌پوش شدند.
فاطمه، مینا و سارا موسوی بازیکنان ارزشمند سپاهان در این فصل، همچون سال‌های گذشته به تربیب با شماره پیراهن‌های ۴، ۶۵ و ۷۶ در رقابت‌ها حاضر خواهند شد. گفتی است این سه خواهر هندبالیست اصفهانی پس از حدود ۱۰ سال در کنار یکدیگر در یک تیم قرار گرفتند تا با عملکرد قابل تحسین خود یارکمکی سپاهان در مسابقات پیش‌رو باشند.
این سه خواهر باتجربه و با استعداد اصفهانی علاوه بر درخشش در تیم‌های لیگ برتری، همواره توانسته اند دربین دیگر بازیکن‌های تیم‌های ملی هندبال بانوان ایران در رده‌های مختلف و در مسابقات ملی و بین‌المللی به رقابت بپردازند و عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش بگذارند. همچنین خواهران موسوی علاوه بر بازیگری به مربیگری هندبال در رده‌های پایه نیزمشغول فعالیت هستند.



نظرات بگذارید...

Top