مبارزه‌هایی که در بلگراد نباید از دست داد

مبارزه‌هایی که در بلگراد نباید از دست داد
اتحادیه جهانی در چند روز مانده به آغاز پیکارهای قهرمانی جهان در بلگراد در گزارشی، ۶ مبارزه تماشایی و احتمالی را معرفی کرد.

به گزارش هواداری نیوز؛ مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان از ۲۵ شهریور در بلگراد آغاز و تا دوم مهرماه ادامه دارد. این رقابت‌ها نخستین گزینشی المپیک پاریس به شمار می‌رود.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی ۶ نبردی که باید در مسابقات جهانی تماشا کرد را مطرح کرد که ۲ دیدار جذاب مربوط به نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران در بلگراد خواهد بود. دیدار رحمان عموزاد خلیلی و تاکوتو اوتوگورو ژاپنی در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد و همچنین دیدار لوییس اوتارا کوبایی با محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی را در دیدار فینال را مهیج و تماشایی عنوان کرد.

اوتوگورو دارنده مدال طلا جهان و المپیک است که در المپیک توکیو توانسته بود در وزن ۶۵کیلوگرم با غلبه بر حاجی علی‌اف از جمهوری آذربایجان به مدال طلا برسد. همچنین در سوی دیگر دارنده مدال طلای المپیک توکیو از کوبا نیز با تغییر وزن‌اش از ۶۰ به ۶۷ کیلوگرم در کشتی فرنگی یکی از شانس‌های مدال طلا در بلگراد به حساب می‌آید.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین رقابت یوی سوساکی (ژاپن) مقابل سارا هیلدبراند (ایالات متحده آمریکا) در وزن ۵۰ کیلوگرم بانوان، آناستازیا نیچیتا از مقدونیه شمالی در مقابل تسوگومی ساکورای از ژاپن در وزن ۵۷ کیلوگرم، ژان بلنیوک از اوکراین و سمن نوویکوف از بلغارستان در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و همچنین دیدار گیبل استیوسون از آمریکا و امیر حسین زارع از کشورمان را از دیدارهای جذاب در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد عنوان کرد. با اعلام فدراسیون کشتی آمریکا دارنده مدال طلای المپیک توکیو یکی از غایبان جدی در این وزن است که در جهانی۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد.



نظرات بگذارید...

Top