کاراته کایان آکادمی کیوکوشین امیری باشگاه نقش جهان شهرک سیمرغ خوش درخشیدند

کاراته کایان آکادمی کیوکوشین امیری باشگاه نقش جهان شهرک سیمرغ خوش درخشیدند
مسابقات کشوری سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای ایران در بخش بانوان با حضور بالغ بر ۱۸۰۰ ورزشکار از استان های مختلف، به میزبانی باشگاه ولایت تهران برگزار شد که در پایان تیم های ( کاشانی تهران) (ذکاوت تهران) و استان اصفهان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز و به نقل از روابط عمومی هيأت کاراته شهرستان برخوار، شایان ذکر اینکه در کسب مقام سوم تیم اصفهان در این مسابقات، کاراته کایانی از آکادمی کیوکوشین کاراته امیری شهرک سیمرغ بنمایندگی از هیأت کاراته شهرستان برخوار با اعزام ۲۵ شرکت کننده به این مسابقات سهم بسزائی در این رقابت‌ها داشته است مضاف براینکه در کسب بهترین عملکرد تیمی در بین باشگاه های استان اصفهان، موفق شده با کسب ۱۳مدال طلا ، ۴مدال نقره و ۴مدال برنز کاپ سومی تیم استان اصفهان رانیز از آن خود کند که قرار است طی مراسمی کاپ قهرمانی بانوان آکادمی کیوکوشین امیری به مربی این تیم سنسی راضیه امیری اهدا گردد.
مقام آوران تیم بانوان اصفهان عبارتند از خانمها: راضیه امیری و فاطمه آقاخانی، عسل قدیریان، مریم ملائی و یگانه قادری مدال طلای کومیته. فاطمه آقاخانی، ثنا امینی، میترا مردانی، عطیه امیری، ستایش براتی، سارا منصوری، یگانه رستمی، فائزه رفیعی مدال طلای کاتا.ثناامینی ، فاطمه جهان بخشی مدال نقره کومیته، میترا مردانی ، زهرا جمشید وند و زهرا آقا میرزائی مدال برنز کومیته. فاطمه صابری و متینا حسنی مدال برنز کاتا را بخود اختصاص دادند.
کسب عناوین ارزشمند قهرمانی را به شیرزنان کیوکوشین کاراته آکادمی امیری وخانواده های محترمشان و مربی کاردان و زحمتکش آنان خانم سنسی راضیه امیری و جامعه ورزش شهرستان برخوار تبریک می گوئیم.


Arshia

عالیه



نظرات بگذارید...

Top